خانه / مشاوره و پرسش و پاسخ / استمنا و لاغری بدن (ازمنظر طب سنتی)

استمنا و لاغری بدن (ازمنظر طب سنتی)

من مدت چند سالی است که گرفتار انحراف جنسی شده ام و الان بدن خیلی لاغر و نا میزونی دارم هر وقت بدن خودمو میبینم به کلی نا امید میشم که بتونم این کارو ترک کنم لطفا راه حلهایی برای درمان لاغری بدنم راعرض کنید.

موارد زیر رازهای تندرستی وسلامتی ودور شدن از انواع بیماریهاست که اکثریت طول عمر وسلامتی وابسته به این رازهاست:
برای تقویت عمومی بدن وسلامتی تا آخر عمر رعایت نکات زیر کاملا ضروری است:
۱-استفاد ه ا زآب جوشیده سرد شده در ظرف مسی که دست کم ۱۵ دقیقه باید بجوشد ودستگاه تصفیه جای جوشیدن را نمیگیرد
۲-استفاده از روغنهای حیوانی طبیعی وزیتون طبیعی و کنجد طبیعی ودنبه گوسفندی
۳-استفاده از نمک سنگ طبیعی ویا نمک دریا
استفاده ار آب نجوشیده و نمک های موجود در بازار وروغن نباتی ومایع موجود در بازار مطلقا ممنوع است
۴-ظروغ غذا پختن کاملا باید از جنس مس و قلع اندود شده  باشند. واز غذا خوردن در ظروف ملامین پلاستیکی ویکبار مصرف باید به شدت اجتناب شود.
۵-از خوردن هرگونه مواد غذایی کارخانه ای بشدت اجتناب شود
۶-استفاده از گوشت شتر بجای گوساله وگاو واستفاده از دیگر اجزا ی شتر بخصوص قلم و جگر شتر در غذاها
۷-استفاده از گوشت بره گوسفندی ویا شیشک گوسفندی بخصوص سردست وگردن همراه با سماق طبیعی وآبلیموی ترش تازه وسبزی خوردن
۸-استفاده از کباب گوشت گوسفندی وشتر وکباب جگر و قلوه که روی ذغال کباب شود و اگرنبود اجبارا روی گاز کباب شود و همراه با سماق طبیعی وآبلیموی ترش تازه وسبزی خوردن
۹- اگرضعف بسیار شدیدی است بجای کباب کردن موارد کبابی درون شیشهای ریخته شود وشیشه داخل ابسرد گذاشته شده وبجوش آید وتاپخته شود همراه با سماق طبیعی وآبلیموی ترش تازه
۱۰-استفاده از لبنیات طبیعی غیر پاستوریزه غیر کارخانه ای بهمراه عسل و گردو
۱۱-آبگوشت گوسفندی در قابلمه مسی یا سنگی از کاملترین وبهترین تقوقت کننده است و هر غذایی که در غیر از ظرف مسی پخته شود جزو کم خاصیت ترین غذاها و ضد خون سازی میباشد.
۱۲ استفاده فراوان از شربت عسل وجایگزینی عسل بجای قند وشکر که قند وشکر جزو نابود گران مواد غذایی میباشد
۱۳- استفاده ازچای مشهور در سطح جامعه مطلقا ممنوع است وبجای آن میتواند از دهها چای طب سنتی مانند چای بارهنگ و چای دارچین و چای ریوند چینی و غیره …. استفاده کندو گفتنی است که یکی از دهها مضرات چای موجود در سطح جامعه تضعیف عمومی بدن در طول مدت عمر ونابود کردن مواد غذایی و ضد خون سازی میباشد.
۱۲ استفاده فراوان از نخود ومشتقات آن در غذاها بجای استفاده از انواع لوبیا وعدس و آب پخته نخود هم بسیار مفید است بهمراه عسل
۱۳ استفاده فراوان از سبوس گندم  وپودر سنجد در انواع غذاها بصورت پخته و پودر سنجد به دوصورت خام وپخته
۱۴- استفاده از نان غیر از سنگک مطلقا ممنوع میباشد.
۱۵- بجای استفاده از ماهی ازمیگو استفاده شود بهمراه گردو عسل وخرما و اگر ماهی مصرف میشود تازه باشد و حتما همراه با خوردن هفت عدد خرما وعسل باشد ودر صورت نبودن خرما وعسل طبق فرمایش رسول خدا صل الله علیه واله وسلم ممنوع میباشد.
۱۶-استفاده فراوان از انواع آجیل وخشکبار خام وخریداری آنها در پوست طبیعی آنها وخارج نمودن آنها  از پوست قبل از مصرف مانند گردو بادام فندق و…که هرکدام بمب ویتامینها ودیگر ریز مغذی ها میباشند.
۱۷-استفاده فراوان از انواع میوجات و خرما وعسل بجز موز و کیوی و خیار نارس و.خیار گلخانه ای وگوجه فرنگی
۱۸- استفاده فراوان از حلیم گندم با گوشت گوسفند یا شتر با عسل بجای شکر و کله پاچه گوسفندی یا آبلیموی تازه و سیرا ب وشیردان بهمراه سرکه طبیعی
۱۹- مصرف مرغ مطلقا ممنوع است وبجای ان از گوشت دیگر پرندگان حلا ل گوشت بجز شتر مرغ استفاده شود انهم گوشتهای غیر هورمونی وبا پرورش ارگانیک
۲۰-۰ استفاده از عدسی و خوراک لوبیا مطلقا ممنوع است
۲۱-استفاده از تخم مرغ ماشینی مطلقا ممنوع است و تخم مرغ رسمی وبصورت روزانه وبصورت آب پز یا نیمرو با روغنهای مورد تایید بهمراه پیاز ریز شده داخل تخم مرغ مصرف شود.
۲۲ مصرف انوع کنسرو وکمپوت و نوشابه های گازدار  ومائ الشعیر و نوشابه معمولی و دوغ گازدار پاستوریزه مطلقا ممنوع است که ضد کلسیم سازی و ضد خون سازی ومولد انوع بیماریهای دیگر میباشند
۲۳-  فعلا ماست حتی طبیعی آن هم خورده نشود
۲۴- روزانه حتما باید بین سه تا پنج بار شکم بیمار ویا آدم سالم تخلیه شود والا انوع بیماریهای ضعف اعصاب و ضعف عمومی بدن برطرف نمیشود که با رعایت کردن مطالب بالا یبوست یرطرف میشود وبصورت موقت برای رفع سریع یبوست میشود از دم کرده یا چای گل محمدی یک قاشق و سنا دو قاشق با شیرینی عسل استفاده نمود.یبوست مادر همه بیماریها در طب قدیم معرفی میشود.
۲۵- استفاده از مائ الجبن یا همان آب پنیر طبیعی هر روز بصورت ناشتا وبه مقدار نیم لیوان که ضمن خواص بسیار بالا وپاکسازی کبد وبسیار مقوی بودن آن  دارویی ضد سرطان میباشد و طرز تهیه آن به این شکلل است: ترجیحا اگر شیر بز باشد عالی است و اگر نبودشیر گاومیش واگر نبود شیر گاو طبیعی که از لبنیاتی ها تهیه شود و د رظرف مسی جوشانده شود وبعد از جوش آمدن زیر آن خاموش گردد و یک قاشق یک قاشق سرکه طبیعی سیب و یا انگور اضافه شود تا شیر بریده شودحدودا هر یک لیتر شیر ۴تا ۶ قاشق سرکه میخواهد که هم زده شود و سپس شیر صاف شود که آب آن همان مائ الجبن و باقی مانده های جامد پنیر قابل استفاده میباشد. پنیر باید با نمک آغشته گردد و همراه گردو مصرف شود و آب آن مطلقا بدون نمک و ناشتا مصرف گردد و تا یکساعت پس از آن صبحانه خورده نشود.این مورد تا شش ماه بصورت پشت سرهم مصرف شود وسپس به مدت چند ماه مصرف آن قطع گردیده وسپس در صورت نیاز مجددا مصرف ان آغاز گردد.
۲۶-مصرف هرگونه گوشت چه قرمز وچه سفید به همراه ماست ومصرف هر نوع میوه ای همراه یا قبل وبعد از شیر مطلقا ممنوع است.فاصله زمانی مصرف ماست در قبل وبعد از گوشت ومیوه یا شیر با یکدیگر دست کم ۳ تا ۴ ساعت باید باشد
۲۷- وعده های اصلی غذایی که بدن را از حالت ضعف بیرون میاورد وبه آن نیرویی عالی وبدون بیماری اعطا میکند دو وعده اصلی صبحانه وشام میباشد که طبق فرموده اهل بیت نباید به هر دلیلی ترک شوند وعالی است که در صبحانه هم، غذا خورده شود ودر صورت مصرف لبنیات، کره وعسل بهترین وپنیر حتما باید با گردو وبدون چای مشهور باشد.
۲۸- مصرف انواع غذاهای سنتی ایرانی واسلامی که با آب ونمک و روغن صحیح و کاملا طبیعی که در بالا نام برده شد که در ظرف مسی پخته شده اند  مانند آبگوشت و قورمه سبزی و قیمه و کله جوش….بهترین تقویت کننده های اصلی بدن وبدون هرگونه بیماری میباشند واز مصرف انواع فست فودها و غذاهای غربی باید به شدت اجتناب شود.
۲۹-موارد بالا بصورت مختصر واجمالی است که در طب ایرانی واسلامی  دارای  دلیلهای بسیار ومحکمی میباشد که از ذکر توضیحات دراین نوشتار خود داری شده است.
۳۰- حجامت نمودن وانجام فصد درمانی در طول سال وبرای تمام سنین از نوزاد تا افراد مسن لازم وضروی و حیاتی بوده از جمله موارد تقویت کننده بدن و جذب ودفع خوب مواد غذایی و مقاومت بدن در مقابل انواع بیماریهاست که بعنوان نمونه این حدیث از رسول خدا صل الله علیه وآله وسلم است که فرمودند الحجامه دوائ لکل الدائ یعنی حجامت درمان تمام بیماریهاست.
۳۱- بهتر است که مصرف انواع  غذاهای سرخ شده را به مرور زمان کاهش داده  وغذاها رابصورت غیر سرخ کرده و کبابی وآب پزاستفاده نمود و یکی از دلایل آن بسیار دیر هضم بودن غذاهای سرخ شده و نابودی مواد ریز مغذی درون غذاها میباشد.
۳۲- استفاده از مایکرو ویو و ظروف زود پز وانواع ظروف استیل و تفلون والومینیومی که بنام روی فروخته میشود مطلقا ممنوع میباشد  و انوع بیماریهای صعب العلاج امروزی را بوجود میاورند و بهترین وسالمترین  جایگزین، ظروف مسی  وبهترین زود پز ظروف سنگی میباشد.
۳۳-تمام مواد غذایی خام برای پخت غذا وحتی حبوبات بصورت فله ای واز غیر تولیدات شرکتها وکارخانجات خریداری شود.
لینکهای مرتبط:

 

رابطه استمناء و باروری

عوامل عدم موفقیت در ترک استمنا

نگرانی از سختی ترک استمناع

دچار انزال سریع هستم…

آیا این ها عوارض خود ارضایی هست یا نه؟

آیا انزال زودرس قابل درمان است؟

مقاله نویس استمنا، بیمار استمنا

راه حل ترک استمنا چیست؟

عاشق جوراب زنانه ام!

چگونه با غرائز جنسی برخورد کنیم؟

رابطه استمنا و احتلام؟

آیا عوارض خود ارضایی با ترک خودارضایی بر میگردد ؟؟

خودارضایی در کودکان

استمنا و لاغری بدن (ازمنظر طب سنتی)

استمنا و لاغری بدن(ازمنظراجتماعی)

ترک استمنا و مدیریت شهوت

مضرات انحرافات جنسی و راهکارهای پیشگیری و درمان

ترک استمنا و مرض احتلام

 

 

با ترک استمنا، عوارضی مثل عقیمی بر میگرده؟

آیا درمان خود ارضایی با کافور امکان پذیر است؟

خود ارضایی و لرزش دست؟

توصیه دختر مبتلا به خود ارضایی

آیا جلوگیری از خودارضایی، برای سلامتی خطرناک است؟

خود ارضائی به دلیل دیدن خانمهای بدحجاب

ایا خودارضایی باعث حواس پرتی میشه؟

خودارضایی و آسیب دیدن پرده بکارت؟

چگونه دوست پسرم را از استمنا ترک دهم؟

درد پا و سر از عوارض خودارضایی هست؟

آیا با ترک خودارضایی کمبود اعتماد به نفس از بین میرود؟

آیا سن استمناء در مضرات استمنا تاثیرگذار است؟

با عذاب وجدان و عوارض استمنا چه کنم؟

چگونه در حمام که هستم دست ازخود ارضای بکشم؟

انتقاد از سامانه عفت بدلیل انتشار مقاله مضرات انحرافات جنسی

زندگی و آرزوهایم دارد بر باد میرود…

آیا خودارضایی مشکلاتی را برای ازدواج بوجود می آورد؟

 

 

 

همچنین ببینید

اگر رضاخان توانست با چماق چادر را بردارد ما هم می توانیم…

عده ای بر این عقیده اند که در کارهای فرهنگی نباید سخت گیری باشد و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *