خانه / محبوب ها / عاشق جوراب زنانه ام!

عاشق جوراب زنانه ام!

سوال:من عاشق جوراب زنانه ام. مخصوصا جوراب نازک.نمی دانم چرا وقتی در پای یک خانم،چنین جورابی می بینم شهوتی میشم.چه جوری این مشکل رو درمان کنم؟

 

پاسخ:

با سلام خدمت شما بزرگوار
نوشته اید که: ” من عاشق جوراب زنانه ام. مخصوصا جوراب نازک.نمی دانم چرا وقتی در پای یک خانم،چنین جورابی می بینم شهوتی میشم”
از دیدگاه روانشناسی، هر کس عاشق چیزی شود، عاشق آثار و لوازم آن نیز می گردد[۱]؛ اگر انسان معشوقی داشته باشد که همیشه لباس آبی به تن دارد، این عاشق همیشه از هر رنگ و لباس آبی خوشش خواهد آمد امّا نه به خاطر رنگ آبی، بلکه به خاطر این که این رنگ مورد علاقه معشوقش است.
شما هم که عاشق جوراب زنانه بوده و هنگام مشاهده آن شهوتی می شوی، به خاطر این است که آن را در پای زنی دیده ای. حال یا در فیلم و ماهواره ویا به صورت مستقیم؛ عمداً یا به صورت اتفاقی؛ چه به یاد داشته باشید یا نه بالاخره این کار اثر خود را گذاشته و از نظر روانشناسی دیدن یک تصویر ممکن است تا ۱۰ سال در ذهن انسان ماندگار باشد.(هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود)
بنابراین برای درمان این مشکل باید تلاش گردد از دیدن صحنه های مهیج و محرک غریزه پرهیز گردد و به جای این قبیل امور فکرمان را معطوف مسائل علمی و معنوی کنیم تا به مرور زمان چنین مشکلاتی به دست فراموشی سپرده شود.     موفق باشید.

[۱] . ” من عشق شیئاً، عشق آثاره”

همچنین ببینید

اگر رضاخان توانست با چماق چادر را بردارد ما هم می توانیم…

عده ای بر این عقیده اند که در کارهای فرهنگی نباید سخت گیری باشد و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *