خانه / از منظر اجتماعی روانی تاریخی / از منظر روانی / چالشی برحضور بازیگران زن در عرصه سینما۴

چالشی برحضور بازیگران زن در عرصه سینما۴

متأسفانه وضعیت حجاب و ارتباط میان زن و مرد در برخی از فیلم‌های سینمایی به قدری نامناسب است که صدا و سیما از پخش این فیلم‌ها معذور است.

فاطمه رهبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» در‌ خصوص وضعیت بدحجابی در سینمای ایران اظهار داشت: با گذشت ۳۳ سال از پیروزی انقلاب هنوز نتوانسته‌ایم در زمینه هنر به نقطه مطلوب و شایسته یک حکومت اسلامی برسیم و در زمینه هنر وضعیتی مشابه غرب را شاهد هستیم.
وی افزود: در بسیاری از فیلم‌های سینمایی حد و مرزی در ارتباط میان زن و مرد وجود ندارد و در برخی از مواقع شاهد تماس فیزیکی بازیگران زن و مرد هستیم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه در برخی از فیلم‌های سینمایی که مجوز اکران دریافت می‌کنند، حریم‌ها رعایت نمی‌شود، گفت: متأسفانه وضعیت حجاب و ارتباط میان زن و مرد در برخی از فیلم‌های سینمایی به قدری نامناسب است که صدا و سیما از پخش این فیلم‌ها معذور است.
رهبر ادامه داد: برای یک کشور اسلامی جای تأسف دارد که وضعیت فیلم‌های تولید شده در عرصه سینما به گونه‌‌ای باشد که قابلیت پخش از رسانه ملی را نداشته باشد.
وی با بیان اینکه در بسیاری از فیلم‌های سینمایی شاخص‌هایی که برای مردم ارزشمند است، رعایت نمی‌شود، گفت: بعد از گذشت ۳۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی خبرهایی در رابطه با کاهش ممیزی فیلم‌های سینمایی را می‌شنویم و طبیعی است که این موضوع باید به طور جدی بررسی شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون جلساتی را با وزیر ارشاد در زمینه بررسی وضعیت بدحجابی در سینمای کشور داشته‌اید، افزود: هنوز جلسه‌ای در رابطه با بررسی وضعیت سینمای کشور با وزیر ارشاد برگزار نکرده‌ایم.

همچنین ببینید

«مشاوره» برای روز مشکلات نیست

متأسفانه برخی افراد برای مسائل ظاهری زندگی، از قبیل خرید ماشین و منزل و وسایل ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *