خانه / خبر و تحلیل / حمایت از برخورد نیروی انتظامی در حوزه سینما

حمایت از برخورد نیروی انتظامی در حوزه سینما

فرج‌الله سلحشور دست نیروی انتضامی را می بوسم.

در پی  برخوردهای  نیروی انتظامی در جریان برنامه‌های  مبتذل به ظاهر هنری  در روزهای اخیر که با عنوان برخورد با بدحجابی انجام شد و واکنش برخی از اهالی سینما و موسیقی به این اقدامات، فرج‌‌الله سلحشور در نامه‌ای، با انتقاد شدید از نتایج حاصل از روند عمومی سینمای پس از انقلاب، به حمایت از اقدام‌های نیروی انتظامی در این حوزه پرداخت.

 

 

 

 

 

 

در بخشی از این نامه که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:«سی‌وسه سال تلاش برای جذب‌، سی‌وسه سال گذشت و نادیده گرفتن فحشا و منکرات پشت و روی پرده سینما و تلویزیون، سی‌وسه سال نصیحت و خواهش،‌ سی‌وسه سال سرمایه‌گذاری و ارفاق‌، سی‌وسه سال نادیده گرفتن خطاها، ‌حاصلی جز تجری و دریدگی نداشت. حاصلی جز خندیدن به ارزش‌ها و اعتقادات مردم‌،خندیدن و به تمسخر گرفتن خون شهدا نداشت حاصلی جز سیاه نمایی و کریه نشان دادن چهره انقلاب نداشت و حاصلی جز وابستگی به آن سوی مرزها و خیانت نداشت. کار به جایی رسید که مومنین و نیروهای هنرمند انقلاب یا با جریان فاسد سینما و تلویزیون همراه شدند، یا مظلوم و گوشه‌گیر تحقیر شدند.»
وی ادامه داده است: «باید می‌فهمیدند این افسار گسیختگی یک جا به بن‌بست می‌رسد و اینک آن روز است خانم …. و امثال ایشان باید می‌فهمیدند که روزی خواهد رسید که حتی مسوولین ارشاد و تلویزیون هم روی دفاع از آنان را نخواهند داشت. چرا که اهالی سینما و تلویزیون جایی برای حمایت و دفاع نگذاشته‌اند. مسوولین ارشاد و تلویزیون خطای حمایت از این جریان غلط و آلوده را یکجا به اجبار متوقف خواهند کرد. اگر خانم … و دیگر عوامل سینما و تلویزیون گمان کرده‌اند که نیروی انتظامی فقط یک بازوی باز دارنده و نظامی در دست دولتمردان و سیاستمداران است سخت اشتباه کرده‌اند. نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی یک نیروی عقیدتی فرهنگی سپس نظامی است و خود دارای فکر و فرهنگ و اراده و ایمان است و نسبت به ناهنجاری‌ها به موقع تصمیم می‌گیرد.»

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *