خانه / خبر و تحلیل / راه حل سردار برای بد حجابی

راه حل سردار برای بد حجابی

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: در جامعه ما فریضه امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شده چراکه اعمال آن را تنها در مسئله حجاب می دانند. مطالبی والاتر از حجاب مد نظر است که نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد و اگر این مسائل حل شود موضوع حجاب نیز در جامعه رعایت می شود.

محمد رضا نقدی عنوان کرد: مطالبی والاتر از حجاب مد نظر است که نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد و اگر این مسائل حل شود موضوع حجاب نیز در جامعه رعایت می شود.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در مسائلی چون منکرات سیاسی و ایستادگی در برابر نظام و ولایت و نیز انحرافات فکری و گرایش به مکاتب و عرفانهای کاذب در الویت قرار دارد.

سردار نقدی افزود: منکرات اقتصادی چون روی آوردن به رشوه و ربا، اعتقاد باطل، تشخیص نادرست دین و همه آنها از مسائلی است که باید به موقع امر به معروف و نهی از منکر کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه خداوند انسان را موجودی خلق کرده که اگر میکروبی به بدنش وارد شود تمام سیستم انسان برای دفع کردن آن فعال می شود، عنوان کرد: اگر میکروبی وارد جامعه شود باید تمام افراد جامعه وارد عمل شوند تا با دفع آن جامعه زنده بماند.

به گفته وی برای هدایت کسانی که دچار منکر می شوند باید تمام مردم بسیجی گونه وارد عمل شوند و با رفتارهایی که قرآن و ائمه اطهار پیشنهاد دارد به اصلاح آنها کمک کنند.

نقدی همچنین با اشاره به افزایش تعداد بسیجیان در کشور بیان کرد: در تمام صنوف هر کدام با تشکیل شعبه ای جذب بسیج شده اند و برنامه های خود را با فرهنگ بسیجی جلو می برند.

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *