خانه / خبر و تحلیل / تقدیر آیت الله جنتی از برخورد نیروی انتظامی بامفاسد اجتماعی و بدحجابی

تقدیر آیت الله جنتی از برخورد نیروی انتظامی بامفاسد اجتماعی و بدحجابی

خبرگزاری فارس: تقدیر آیت الله جنتی از برخورد نیروی انتظامی بامفاسد اجتماعی و بدحجابی

آیت الله جنتی: فساد مانند آتشی است که می‌تواند یک جنگل را به آتش بکشاند، بدحجابی نیز نوعی فساد اخلاقی است وی با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی برای مبارزه با فساد اخلاقی گفت: من از شما تشکر می‌کنم و از اقدامات شما نیز حمایت می‌کنم؛ هر مسلمان غیرتمندی باید از تلاش‌های شما تشکر کند.

 

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قانون اساسی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران :مبارزه با بدحجابی و فساد با توجه به ابعاد آن از نکات مهم دیگر در عرصه جامعه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی برای مبارزه با فساد اخلاقی گفت: من از شما تشکر می‌کنم و از اقدامات شما نیز حمایت می‌کنم؛ هر مسلمان غیرتمندی باید از تلاش‌های شما تشکر کند.

خطیب امروز نماز جمعه تهران ادامه داد: اما در این میان چند نکته است که شما عزیزان باید به آن توجه کنید؛ اولین نکته رعایت قانون است؛ اگر ماموری از شما پای خود را از قانون فراتر گذاشته خود شما با او برخورد کنید. 

جنتی گفت: نکته دیگر رعایت وظایف و دستورات شرعی است از سوی دیگر با مردم با اخلاق برخورد کنید و در کنار این به وظایف خود نیز عمل کنید.

وی افزود: فساد مانند آتشی است که می‌تواند یک جنگل را به آتش بکشاند، بدحجابی نیز نوعی فساد اخلاقی است ممکن است شخصی به خاطر بدحجابی بازداشت شود و بلافاصله تلفن‌ها برای آزادی آن فرد شروع شود و نیروی انتظامی دلیلی برای آزادی فرد ندارد.

 منبع: خبرگزاری فارس

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *