خانه / مطالب ارسالی کاریران / ما واقعا جا مانده ایم …

ما واقعا جا مانده ایم …

ما واقعا جا مانده ایم

به صورت اتفاقی به مطلبی برخوردم که حیفم اومد شما اونو نخونید!!

ده فرمان … یک شهید !

 

 

 

شهید مجتبی علمدار

قانون اول :
بارالها ، اعتراف میکنم از اینکه قرآن را نشناختم و به قرآن عمل نکردم . حداقل روزی ۱۰ آیه قرآن را باید بخوانم . اگر روزی کوتاهی کردم و به هر دلیلی نتوانستم این ده آیه را بخوانم روز بعد باید حتما یک جزء کامل بخوانم .
تاریخ اجرا – ۴/۵/۶۹

قانون دوم :
پروردگارا ! اعتراف میکنم از اینکه نمازم را بی معنی خواندم و حواسم جای دیگری بود ، در نتیجه دچار شک در نماز شدم . حداقل روزی دو رکعت نماز قضا باید بخوانم . اگر روزی به هر دلیلی نتوانستم این دو رکعت نماز را بخوانم ، روز بعد باید نماز قضای یک ۲۴ ساعت (۱۷ رکعت) بخوانم .
تاریخ اجرا – ۱۱/۵/۶۹

قانون سوم :

خدایا ! اعتراق میکنم از اینکه مرگ را فراموش کردم و تعهد کردم مواظب اعمالم باشم ولی نشدم . حداقل هر شب ثبل از خواب باید دو رکعت نماز تقرب بخوانم . اگر به هر دلیلی نتوانستم این دو رکعت را بجا بیاورم روز بعد باید ۲۰ ریال صدقه و ۸ رکعت نماز قضا بجا بیاورم .
تاریخ اجرا – ۲۶/۵/۶۹

قانون چهارم :
خدایا ! اعتراف میکنم از اینکه شب با یاد تو نخوابیدم و برای نماز شب هم بیدار نشدم . حداقل در هر هفته باید دو شب نماز شب بخوانم و بهتر است شبهای پنجشنبه و شب جمعه باشد . اگر به هر دلیلی نتوانستم شبی را بجای بیاورم باید بجای هر شب ۵۰ ریال صدقه و ۱۱ رکعت تمام را بجا بیاورم .
تاریخ اجرا – ۱۶/۶/۶۹

قانون پنجم :
خدایا ! اعتراف میکنم از اینکه ” خدا می بیند ” را در همه کارهایم دخالت ندادم و برای عزیز کردن خودم کار کردم . حداقل در هر هفته دو صبح زیارت عاشورا و صبح جمعه باید سوره الرحمن را بخوانم . اگر به هر دلیلی نتوانستم زیارت عاشورا را بخوانم باید هفته بعد ۴ صبح زیارت عاشورا و یک جزء قرآن بخوانم و اگر صبح جمعه ای نتوانستم سوره الرحمن بخوانم باید قضای آن را در اولین فرصت به اضافه ۲ حزب قرآن بخوانم .
تاریح اجرا – ۱۳/۷/۶۹

قانون ششم :
حداقل باید در آخرین رکوع و در کلیه سجده های نمازهای واجب صلوات بفرستم . اگر به هر دلیلی نتوانستم این عمل را انجام دهم ، باید به ازای هر صلوات ۱۰ ریال صدقه بدهم و ۱۰۰ صلوات بفرستم .
تاریخ اجرا – ۱۸/۸/۶۹

قانون هفتم :
حداقل باید در هر ۲۴ ساعت ۷۰ بار استغفار کنم . اگر به هر دلیلی نتوانستم این عمل را بجا بیاورم ، در ۲۴ساعت بعدی باید ۳۰۰ بار استغفار کنم و باز هم ۳۰۰ به ۶۰۰ تبدیل می شود .
تاریخ اجرا – ۳۰/۹/۶۹

قانون هشتم :
هر کجا که نماز را تمام می خوانم باید در هفته ۲ روز را روزه بگیرم ، بهتر است که دوشنبه و پنج شنبه باشد . اگر به هر دلیلی نتوانستم این عمل را بجا بیاورم در هفته بعد به ازای دو روز ۳ روز و به ازای هر روز ۱۰۰ ریال صدقه باید بپردازم .
تاریخ اجرا – ۱۹/۱۱/۶۹

قانون نهم :
در هر روز باید ۵ مسئله از احکام حضرت امام خمینی (ره) را بخوانم . اگر به هر دلیلی نتوانستم این عمل را بجا بیاورم روز بعد باید ۱۵ مسئله بخوانم .
تاریخ اجرا – ۱۴/۱/۷۰

قانون دهم :

در هر ۲۴ ساعت باید ۵ بار تسبیح حضرت زهرا(س) برای نماز یومیه و ۲ بار هم برای نماز قضا بگویم . اگر به هر دلیلی نتوانستم این فریضه الهی را انجام دهم باید به ازای هر یکبار ، ۳ مرتبه این عمل را تکرار کنم .
تاریخ اجرا – ۱۵/۳/۷۰
ما واقعاً جا مانده ایم …

 

 

همچنین ببینید

همه ما ۴ همسر داریم!

همه ما در زندگی چهار همسر داریم، اجازه ندهید ثروت، قدرت و خوشی شما را ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *