خانه / خبر و تحلیل / موسسات فعال درحوزه عفاف وحجاب تجلیل می‌شوند

موسسات فعال درحوزه عفاف وحجاب تجلیل می‌شوند

 دبیر کمیته اجرایی همایش طلایه‌داران عفاف و حجاب گفت: هدف از برگزاری همایش بین‌المللی طلایه‌داران عفاف وحجاب شناسایی نهادها و موسسات دولتی و خصوصی فعال در حوزه عفاف و حجاب است. 

مهدی بیاتی اظهار کرد: نخستین همایش بین‌المللی طلایه‌داران عفاف و حجاب در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود و پس از کارشناسی‌های متعدد که برای تعیین محل برگزاری انجام شد این محل به عنوان مناسب‌ترین مکان برای برگزاری همایش با موضوع عفاف و حجاب در نظر گرفته شد.

وی در ادامه با بیان ارسال ۴۰۰ اثر به دبیرخانه همایش افزود: در حال حاضر شناسایی مباحث در حوزه اشخاص حقیقی و حقوقی(دولتی و NGO) مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

دبیر کمیته اجرایی همایش طلایه‌داران تصریح کرد: این همایش با رویکرد تبلیغی و ترویجی با موضوع عفاف و حجاب در سطح داخلی و خارجی برگزار خواهد شد و آنچه مهم است این است که بتوانیم در پایان این همایش سازمان‌ها ونهادهایی که در مقوله حجاب و عفاف اقدامی انجام داده‌اند را به طور معلوم و مشخص شناسایی و حفظ نماییم چرا که تاکنون از افراد و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در این حوزه تقدیری به عمل نیامده است.

بیاتی برگزاری همایش‌ بین‌المللی تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب اقدامی مردمی برشمرد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود از سایر نهادها وس ازمانهای مسئول تا در این زمینه همایش را حمایت کنند چرا که در حال حاضر موضوع فرهنگ سازی و تبلیغ عفاف و حجاب یکی از دغدغه‌های مسئولان نظام به شمار می‌آید.

دبیر کمیته اجرایی همایش طلایه‌داران عفاف و حجاب، گفت: پایان مهلت ارسال آثار با موضوع عفاف و حجاب پایان روز ۱۵ دیماه تعیین شده است و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند تا این تاریخ روزمه و آثار خود را از طریق آدرس ایمیل info@hejabefaf.ir و یا از طریق سایت www.hejabefaf.ir به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

آدرس: تهران خیابان امام خمینی روبروی دانشگاه افسری امام علی(ع) کوچه صابری پلاک ۴ طبقه همکف

 

 

wafa.ir

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *