خانه / خبر و تحلیل / قهرمانان جهانی که بایکوت رسانه ای می شوند!/ دختران با حجاب ایرانی برندگان مسابقه جهانی دارت

قهرمانان جهانی که بایکوت رسانه ای می شوند!/ دختران با حجاب ایرانی برندگان مسابقه جهانی دارت

تیم ملی دارت دختران ایران برای نخستین بار قهرمان جهان شد» خبری که حکایت از نخستین موفقیت ارزشمند بانوان تیم ملی دارت ایران، آن هم بر سکوی قهرمانی جهان دارد.

«دنیز هشت پریان» و «مهشاد عوض زاده» دو دختر نوجوان ایرانی بعد از پیروزی های پیاپی مقابل نمایندگان قدرتمندی از سوئد، آلمان، کانادا، ایرلند، روسیه، ترکیه و هلند با ثبت رکوردی تاریخی، مقتدرانه قهرمان جهان می‌شوند، اما کاربران شبکه های اجتماعی از توییتر و اینستاگرام گرفته تا تلگرام و … که گاه برای کشف حجاب یک بازیگر یا بی حجاب بودن یک ورزشکار رکوردی بی‌سابقه از بازدید در شبکه های اجتماعی به راه می اندازند این بار سکوت عجیبی در پیش گرفتند.

دلیل این همه بایکوت رسانه ای چیزی نیست جز حجاب زیبای این دو دختر نوجوان و از همه زیباتر عکس «شهید محسن حججی» که این دو دختر ورزشکار به عنوان نماد قدردانی از شهدای مدافع حرم در دست گرفته اند.

دریافت مدال طلای جهانی و ایستادن بر سکوی قهرمانی ارزشی فوق العاده است اما آنچه عمق این ارزش را دوچندان می‌کند حجابی زیبایی است که بر چهره معصومانه این دختران می‌نشیند و ارزش واقعی زن ایران اسلامی را در تمام جهانیان طنین انداز می‌کند. ارزشی که به تن و زیبایی جسمانی نیست بلکه در حیا، عفت و وقار آنان خودنمایی می‌کند.

کاش خیل عظیم مخاطبان و کاربران شبکه های اجتماعی وطنی به اندازه دختران قلب اروپا و آمریکا که «جنبش خویشتنداری» به راه می‌اندازند با وجود مسلمان نبودن حجاب و عفاف را مشتاقانه انتخاب می‌کنند، ارزش حجاب این بانوی ورزشکار ایرانی را درک می کردند و پیام در دست گرفتن عکس شهید را می فهمیدند. چه بخواهید و چه نخواهید، چه خوشحال شوید و چه از عصبانیت دندان بسایید، این دو دختر ورزشکار، الگو و اسوه خود را در زندگی به تمام جهانیان اعلام کرده‌اند «شهید محسن حججی»

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب قاصدان نجابت ۴

این دوره ویژه فعالان عرصه جوان و قشر دانشجو و آمران به معروف و ناهیان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *