خانه / خبر و تحلیل / انتقاد سردار جزایری از شورای انقلاب فرهنگی در مورد حجاب

انتقاد سردار جزایری از شورای انقلاب فرهنگی در مورد حجاب

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: چنانچه سایر دستگاه‌های مسئول مشابه نیروی انتظامی به وظایف خود در امر حجاب و عفاف عمل می‌کردند امروز شاهد بروز و ظهور برخی از مشکلات موجود در این زمینه نبودیم.

سردار سید مسعود جزایری جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی به رسالت خود در مورد حجاب وعفاف عمل نکرده است، گفت: حفظ ظواهر اسلامی و انقلابی در ام‌القرای جهان اسلام موضوعی است که توسط مسئولان و مدیران در سطوح مختلف باید جدی گرفته شود و نباید در برابر بی‌قانونی، بی‌نظمی، هنجارشکنی سکوت اختیار کرد.

وی افزود: امر حفظ حجاب و عفاف در جامعه جزو قوانین لازم الاجرا است و افراد بنا به سلایق شخصی حق تضعیف آن را ندارند. ضمن آنکه مدیران جامعه اسلامی موظفند نسبت به اجرای احکام و شریعت اهتمام و تعصب داشته باشند.

جزایری ادامه داد: متاسفانه در مراکزی که وظیفه و مسئولیت دارند در امر حجاب و عفاف برنامه‌ریزی و صحنه گردانی کنند به وضوح کم کاری و حتی بی‌تفاوتی مشاهده می‌شود. مدیران سهل انگار در پیشگاه خدای متعال مواخذه خواهند شد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با نام بردن از بعضی دستگاه‌ها و سازمان‌ها از جمله وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت بهداشت و درمان و وزارت آموزش عالی،‌ نقش دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی را برجسته خواند و گفت: دستگاه‌های مسئول در امر حجاب و عفاف باید در مورد کوتاهی‌های خود در این مسئله مهم به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی پاسخگو می‌بودند.

جزایری تاکید کرد: موضوع حجاب و عفاف دو جنبه مهم دارد و صرف نظر از اینکه یک موضوع فرهنگی و شناختی است،‌ جنبه دیگر آن در راستای جنگ نرم توجیه و تبیین می‌شود. به گونه‌ای که روزانه، ساعات متمادی شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های معاند در خصوص تضعیف این امر مهم تبلیغ و ترویج بی‌بند و باری می‌کنند و لذا هر گونه سهل انگاری و بی‌تفاوتی در برابر هجمه‌ دشمن، وادادگی در برابر حمله به حساب می‌آید.

وی افزود: نظام وظیفه دارد مردم و شهروندان را از خطرات پیرامونی آگاه کند و لذا مدیران و مسئولان در برابر خطر بی‌حجابی‌ و بی عفتی مسئولیت دارند و چنانچه هریک از وزرا، ‌معاونین وزارتخانه‌ها، رؤسای سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه به وظیفه خود عمل نکنند در برابر خدای متعال و در برابر قوانین و مقررات پاسخگو خواهند بود.

جزایری ضمن قدردانی از کلیت آنچه ناجا در این زمینه انجام می‌دهد انجام می‌دهد، گفت: چنانچه سایر دستگاه‌های مسئول مشابه نیروی انتظامی به وظایف خود در امر حجاب و عفاف عمل می‌کردند امروز شاهد بروز و ظهور برخی از مشکلات موجود در این زمینه نبودیم

 فارس

 

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *