خانه / خبر و تحلیل / نخستین مدرسه حجاب در یزد راه‌اندازی می‌شود

نخستین مدرسه حجاب در یزد راه‌اندازی می‌شود

نخستین مدرسه حجاب در یزد راه‌اندازی می‌شود

سخنگوی ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد گفت: به منظور فرهنگ‌سازی در امر حجاب برای نخستین‌بار در کشور مدرسه حجاب ویژه مهدهای کودک استان یزد دایر می‌شود.

   به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، ناهید یاوری اظهار داشت: هدف از تاسیس چنین مدرسه‌ای نهادینه کردن فرهنگ حجاب از کودکی است که به طور قطع با برنامه‌های جذاب و هنری نه تنها بر روی کودکان بلکه می‌تواند بر روی والدین آنها نیز تاثیرگذار باشد.

وی همچنین با اشاره به اجرای بخش‌هایی از این طرح در غرفه حجاب و کودک باغ دولت‌آباد در ایام نوروز افزود: این طرح با استقبال گسترده مسافران مواجه شده بود که تصمیم گرفتیم با برنامه‌ریزی و امکانات بهتر به صورت مدرسه دائمی حجاب اجرایی کنیم.

سخنگوی ستاد مردمی عفاف و حجاب یزد اجرای این طرح را در راستای تاسیس بزرگترین پژوهشکده عفاف و حجاب خاورمیانه در یزد اعلام کرد و خواستار ورود نیروهای مردمی و کمک به نهادهای فرهنگی برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شد.

یاوری خاطرنشان کرد: اجرای طرح عفاف و حجاب مسجد جامع یزد، ایده ثبت چادر به عنوان نماد ملی زنان ایرانی و انجام آن توسط رئیس جمهور، راه‌اندازی نخستین سایت ستاد مردمی عفاف و حجاب کشور از جمله فعالیت‌های ستاد مردمی عفاف و حجاب یزد است.

 

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *