خانه / مناسبتنامه / بزرگداشت امام هادی(ع) واعلام انزجار از هتاکین به ساحت مقدس ائمه علیهم السلام

بزرگداشت امام هادی(ع) واعلام انزجار از هتاکین به ساحت مقدس ائمه علیهم السلام

لعنت به آنکه کرده جسارت به محضرت

تیری نشانده با سخن خود به پیکرت

نام تو آسمانیُّ و پاک و مقدَّس است

تو بی نظیری ُّو حرمی کرده باورت

اخلاص کاملی نقیُّ و مالک دلی

نفرین حق به دشمن پست و ستمگرت قعر جهنَّم است و عذاب است و شعله ها…

سهم کسی که خصم شما بود و مَنظرت

هادیِّ آل فاطمه جانم فدای تو

جانها نثار راه تو و رسم اطهرت

تو مثل مرتضی ولیُّ و والیُّ و علی

من عاشق و فداییُّ و مجنون و نوکرت

دستی که بر علیه نگارم قلم زده

“تبَّت یداه” بریده به دستان لشکرت

هادیُّ و مهدیّند تمامیِّ عشق من

لعنت به آنکه کرده جسارت به محضرت

حسین ایمانی

 

 


نقی به چه معناست ؟

معنی لقب نقی رو که متعلق به امام مظلوم وبزرگوارمون امام هادی علیه السلام هست از کتابی میارم که نویسنده اون سنی مذهبه و یکی از علمای بزرگ اهل سنت!

مطمئنم هر که مسلمان باشه هر چند در قالب مذاهب دیگر، حداقل بر پاکی ائمه معصومین معترفه و غیر این مطلب غالباااا از ناحیه کفار بوده .

و از جمله‏ القاب‏ آن‏ حضرت‏ یکى‏ نقى‏ است‏ یعنى‏ پاکیزه‏ از جمیع‏ عیوب‏. و این‏ اشارتست‏ به‏ عصمت‏ و طهارت‏ آن‏ حضرت‏ و پاکیزگى‏ از عیوب حسبى نسبى با آنکه آن حضرت نقاوه و برگزیده ائمه عظام و اجداد کرام خود است. (۱)

۱- وسیله الخادم إلى المخدوم در شرح صلوات چهارده معصوم علیهم السلام‏ تألیف فضل الله بن روزبهان خنجى اصفهانى‏ (در قرن نهم و دهم هجرى است می زیسته پس از سال ۸۵۰ متولد شده و پدرش از عالمان و رجال دولتى بوده است. نسبت خنجى وى به دلیل اصالت او از شهر خنج فارس است هر چند در اصفهان سکونت داشته است. وى در سال ۹۱۰ به سمت هرات مهاجرت کرد و در راه به زیارت امام هشتم رفت.

فضل از سنیان ارادتمند به اهل بیت و ائمه دوازده‏گانه شیعه است ولى تعصب خود را نیز حفظ کرده و کتابى در ردّ نهج الحق علامه حلى نگاشته است. قاضى نور الله شوشترى نیز ردّیه‏اى بر فضل الله با عنوان احقاق الحق نوشت که سبب شهادت وى شد. )

عضو مرکز پژوهش های موسسه کیهان با بازخوانی پیشینه فعالیت‌های این خواننده هتاک ادامه داد: وقتی شامگاه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ آقای «حسین شریعتمداری» در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما از همکاری شهید «صانع ژاله» با روزنامه «کیهان» سخن گفت، رسانه‌های غربی چند ساعت را در شوک و بهت ناشی از این خبر به‌ سر بردند و فردای آن روز، جز واکنش‌های سراسیمه، کاری از دستشان ساخته نبود. اما، کمتر از ۱۵ ساعت پس از مصاحبه مدیرمسئول روزنامه «کیهان»، تلویزیون‌های فارسی‌زبان اپوزیسیون برانداز و رسانه‌های کردی‌زبان ضدانقلاب برنامه‌های عادی خود را برای پخش یک «خبر ویژه» قطع کردند و با نشان دادن تیزری تبلیغاتی از یک ویدئو کلیپ (نماهنگ) گفتند «سلطان رپ ایران علیه حسین شریعتمداری می‌خواند!» و برخی از سایت‌های خبری اروپایی نیز تیتر زدند: «ساخت موسیقی اعتراضی توسط یک همجنس‌گرای مشهور درباره مدیر کیهان».

وی ادامه داد: در همان هنگام، جریان رسانه‌ای «فتنه سبز ماسونی» در سایت‌های «فیس بوک»، «تویتر» و «یوتیوب» صفحات ویژه‌ای را ساختند تا «نماهنگ» این «همجنس‌باز مشهور و سلطان رپ ایران» را به صورت ویژه و در گسترده‌ترین سطح ممکن منتشر کنند. سرانجام شامگاه ۲۸ بهمن، تنها یک روز پس از گفتگوی ویژه تلویزیونی «حسین شریعتمداری»، نسخه کامل این نماهنگ در رسانه‌ها پخش شد.

فضلی نژاد اظهار داشت: نماهنگ «شهید سبز: صانع ژاله» با صدای «شاهین نجفی» که به «حسین شریعتمداری» به عنوان «پلیدترین انسان روی زمین» تقدیم شده است، تنها واکنش کارگزاران فتنه سبز به جدیدترین افتضاح و رسوایی سیاسی‌شان بود. ۴۸ ساعت پیش از انتشار سخنان مدیرمسئول «کیهان» درباره خدمات ارزشمند شهید «صانع ژاله» به جمهوری اسلامی و در حالی که کارشناسان امنیتی سرنخ‌های متعددی را از نقش محوری «گروهک تروریستی مجاهدین خلق» (منافقین) برای ترور وی به دست آورده بودند، رسانه‌های وابسته به مثلث سرویس‌های جاسوسی CIA و موساد و MI۶ پروژه «شهیدسازی» برای «سبزها» را کلید زدند. گرچه در ابتدا «رادیو فردا» حتی نام این «شهید جدید سبزها» را نمی‌دانست و به تعبیر آقای شریعتمداری خبر از «کشته شدن خانم ژاله صانعی به دست نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی» می‌داد!

نویسنده کتاب «ارتش سری روشنفکران» درباره بهره‌برداری سازمان‌های اطلاعاتی از خوانندگان همجنس‌باز و پروژه های ایرانی آنان گفت: برای نمونه پروژه جدید «شهیدسازی» از «صانع ژاله» توسط «سرویس ارتباطات استراتژیک آمریکا» که ۲ وزارتخانه امور خارجه و دفاع با محوریت سازمان CIA آن را اداره می‌کنند، کلید خورد. این پروژه که هدفش مهندسی افکار عمومی از طریق «موسیقی اعتراضی- زیرزمینی» است، پیش از این در کودتاهای مخملی اروپای شرقی و مرکزی به اجرا درآمده بود و در هنگام قتل «ندا آقاسلطان» توسط گروه موسیقی «شاهین نجفی» اجرا شد.

فضلی نژاد همچنین با اشاره به حمایت آمریکا از این خواننده هتاک، خاطرنشان کرد: چندی پیش نیز «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه آمریکا دستور استمرار پروژه «جنبش رقص و دیپلماسی رپ» را در فرآیند «جنگ نرم» علیه ایران صادر کرد. بار گذشته نیز همین گروه فاسد وظیفه پیشبرد پروژه موسوم به «موسیقی ترور» را برعهده داشت و این‌بار نیز «شاهین نجفی» همجنس‌باز مشهور و شومن میتینگ‌های منافقین، به هتک حرمت معصومین و ائمه اطهار پرداخته است.

http://www.jahannews.com/vdcjhte8iuqe8vz.fsfu.html

 

 



یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُون‏(صف آیه ۸)

مى‏ خواهند نور خدا را با دهان‏هایشان خاموش کنند در حالى که خدا
کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند


به نام خدا

آنا: یک سایت شیعی جایزه اجرای حکم ارتداد خواننده هتاک ایرانی مقیم آلمان را ۱۰۰هزار دلار اعلام کرد.

سایت شیعه آنلاین برای اجرای حکم ارتداد «شاهین نجفی» خواننده هتاک ایرانی‌تبار مقیم آلمان، مبلغ “۱۰۰ هزار دلار” جایزه تعیین کرد.

براساس این گزارش، این مبلغ توسط یک بانی خیر از یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تأمین شده است.

شاهین نجفی خواننده ایرانی مقیم آلمان است که اخیرا آهنگی به شدت توهین آمیز به امام هادی علیه السلام روانه بازار کرد و این اقدام به شدت خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بر انگیخته و قلبشان را به درد آورده است.

در پی انتشار این آهنگ توهین آمیز، حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید شیعه، با صدور فتوایی حکم جسارت کنندگان به امام هادی (ع) را “ارتداد”اعلام کردند.

در عین حال حضرت آیت الله مکارم شیرازی از دیگر مراجع برجسته تشیع نیز در پاسخ به استفتائی در مورد توهین به ائمه و به ویژه امام هادی علیه السلام، حکم این اقدام را “ارتداد” اعلام کردند.

الا ان نصر الله قریب

 

 

 

السلام علیک یامولانا یاحجه الله علی خلقه یاامام الهادی ورحمه الله وبرکاته وسلام برعاشقان ودلدادگان شما
شاهین نجفی مرده متحرکی است که تعفن ضریع وجودش همه مشامهای بدون زکام جهانیان راچنان می آزاردکه چاره ای نیست جزاین که درزیرخاک مدفون گرددوبراستی که حضرت بحق ناطق امام جعفرصادق علیه السلام چه زیبافرمودازقول جبرئیل علیه السلام که اگرقطره ای ازضریع درآب آشامیدنی مردم دنیا بچکدازبوی گندآن همگی بمیرند
لَوأنَّ قَطرَهً مِنَ الضَّریعِ قَطَرَت فی شَرابِ اَهلِ الدُنیا لماتَ اهلُها مِن نَتنِها –ای مرتدمهدورالدم !زمین خدا به همین زودی ازاین شرمندگی بیرون میآید که توروی آن راه می رفتی
———————————
میزان الحکمه-جلددوم حدیث ۲۸۹۹

به نام خدا

روزنامه “بیلد” که از پرمخاطب‌ترین و قدرتمندترین روزنامه های آلمان است، در گزارش بسیار کوتاهی که به شاهین نجفی اختصاص داده، مینویسد: “شاهین نجفی از آپارتمانش فرار کرده. او چهار روز است که در یک محل مخفی به‌سر میبرد. همسرش را پیش خانواده‌اش فرستاده، کنسرت‌های اروپایش را لغو کرده. او میگوید: «پلیس به من توصیه کرده شهر را ترک کنم» و در ادامه میافزاید: «میترسم مرا بکشند.»”
“بیلد” گزارش میدهد: “هرچند پلیس از شاهین نجفی محافظت میکند، اما او احساس امنیت نمیکند. میگوید: “پیش از این حکومت ایران در آلمان مخالفانش را به قتل رسانده. هر ثانیه منتظرم که مرگم فرابرسد. من دیگر نمیتوانم زندگی روزانه‌ام را بکنم.”
تاتس سپس به عواطف مسلمانان غیر ایرانی اشاره میکند. این موضوع در سایه مهاجران مسلمان مقیم آلمان و اسلام‌گرایی و اسلام‌ستیزی در اروپای مرکزی و از جمله در آلمان از نظر سیاسی اهمیت دارد. نجفی به‌درستی به این نکته اشاره میکند که ترانه “نقی” به زبان فارسی اجرا شده و مخاطب آن ایرانیان‌اند و نه مسلمانان سراسر جهان. او همچنین هرگونه مقایسه با سلمان رشدی را نمیپذیرد و میگوید برخلاف رشدی که میتوانست خانه‌نشین باشد و کتابش را بنویسد، به عنوان یک خواننده به صحنه نیاز دارد

  • بخاطر توهین زشت شاهین نجفی به ائمه اطهار در آلبوم جدیدش به نام “نقی” باید او را سگی انگلیسی دانست که صاحبانش به گردنش “قلاده طلا” انداخته اند و هرجا بخواهند، می کشند!

پاداش ۱۰ میلیونی برای اجری حکم ارتداد خواننده هتاک؛ این بار از سوی یک معلم

به گزارش تریبون مستضعفین یک دبیر آموزش و پرورش اعلام کرد که به مجری حکم اعدام انقلابی شاهین نجفی ده میلیون تومان هدیه خواهد کرد.
خانم «انسیه طبقی» دبیر تهرانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تریبون مستضعفین با اشاره به این که «حامد زمانی» به نمایندگی از جامعه موسیقیایی ده میلیون تومان برای مجری اعدام خواننده‌ی هتاک به امام علی نقی جایزه تعیین کرده است گفت: به عنوان فردی که به قول امام خمینی وظیفه‌اش انسان‌سازی است و با روح دانش‌آموزان معصوم سر و کار دارد اندوخته‌ی خود را با افتخار به مجری حکم اعدام شاهین نجفی اهدا می‌کنم.

وی با اشاره به این که اگر این خواننده هتاک توبه کند و برعلیه آن‌چه خوانده بخواند این جایزه را به خودش می‌بخشم خاطر نشان کرد: تقدس‌زدایی طرحی صهیونیستی است و همان‌طور که پیش‌تر حضرت مریم(س) را هتک حرمت کردند و عصمت‌اش زیر سؤال بردند امروز هم به دنبال تقدس‌زدایی از پیشوایان اسلام هستند ولی همان‌طور که در قرآن آمده است: «می‌خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خاموش کنند ولی خدا نورش را کامل می‌کند ولو این که کافران را ناخوش‌ آید.»

طبقی در ادامه با بیان این که این گونه هتک حرمت‌ها مانند خاک پاشیدن به روی ماه است افزود: ما باید غیرت دینی خود را نشان دهیم.

وی با ذکر این نکته که انتخاب امام علی نقی از سوی هتاکان اتفاقی نیست گفت: آن‌ها امامی را هدف قرار دادند که منظومه امام‌شناسی دارد [زیارت جامعه کبیره] و ستون و جان‌مایه‌ی اسلام نیز ولایت و امامت است.

این دبیر آموزش و پرورش با انتقاد از مطالب سؤال برانگیز یک نشریه دانشجویی در حمایت ضمنی از شاهین نجفی گفت: مگر این‌جا کوچه‌ی بنی‌هاشم است که کسی سیلی بزند و یاوری نباشد؟ این‌جا مملکت امام زمان است.

وی با تأکید بر این که در فتنه‌های صدر اسلام ابتدا هتک حرمت شد و سکوت مردم باعث شد این هتک حرمت به جنایت عاشورا بیانجامد اضافه کرد: اگر الان سکوت کنیم باید منتظر جنایت هم باشیم.


طبقی با رد دیدگاه‌هایی که این واکنش‌ها را به دلیل خشونت آمیز بودن قابل قبول نمی‌داند گفت: در این گونه موارد نباید با تساهل و مدارا برخورد کرد.

وی ادامه‌ی زندگی رپ‌کن هتاک را با واژه‌ی «ذلت» توصیف کرد و ادامه داد: شاهین نجفی باید از این به بعد همیشه ترسان و در حال فرار باشد و کابوس اجرای حکم‌اش را بالای سر خود حس کند، مانند سلمان رشدی که الان به بیماری روانی دچار شده است.

طبقی خاطر نشان کرد: کسی که چنین وقیحانه علیه مقدسات اسلامی رفتار می‌کند حتی لذت نفس کشیدن را هم نباید داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به حفاظت پلیس و نیروهای امنیتی آلمان از شاهین نجفی و حمایت‌های احتمالی آینده از وی گفت: اگر حتی کاخی را در اختیار او بگذارند، کاری می‌کنیم که جرئت وارد شدن به حیاط آن کاخ را هم نداشته باشد.
گفتنی است پیش از این نیز سایت شیعه‌آنلاین جایزه‌ای صدهزار دلاری برای مجری حکم اعدام شاهین نجفی تعیین کرده بود.

 


به رسم سوره ی توبه :

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

پس از دو دهه سینه زنی
،
شیرینی میلاد مادرمان را به کام ها تلخ کردی

عمری نمک خوردی و نمک دان بشکستی

بگذارید تروریست خطابمان کنند

و متحجر برچسب بزنند

چه باک؟!

ما از نسل حیدریم،
ساکنان کشتی
حسین
و محافظان حریم ولایت

از ذوالفقار چه می دانی ؟!

تا طعمش را نچشی چگونه می توان برایت شرح کنم؟!

تو آن زمان که اراده کردی به ساحل عشق توهین کنی

مُردی

و مرگ را چگونه تعبیر میکنی؟

جز اینکه هر جای جهان
که باشی سایه ذوالفقار به روی سرت است!؟

هدیه مان به تو این است!

گردنبندی که در این لحظات آخر عمر با توست …

روی آن حک کردیم :

ذوالفقاری که از غلاف بیرون آمد ،
بدون نقش خون به منزل نخواهد رفت

والعاقبه للمتقین – سفیر بهشت




همچنین ببینید

زنان افتخار آفرین شهید در دفاع مقدس

زهرا حسینی راوی کتاب دا با آغاز جنگ، زهرا حسینی که در آن هنگام دختری ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *