خانه / خبر و تحلیل / کاهش سن آرایش در میان دختران ایرانی!

کاهش سن آرایش در میان دختران ایرانی!

هشداری به مسولین:معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: سن آرایش در پنج سال اخیر از ۱۹ سال به ۱۳ سال کاهش یافته است.اید در این زمینه دلسوزان فرهنگی پای‌کار آمده و نسبت به حساس سازی خانواده‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: سن آرایش در پنج سال اخیر از ۱۹ سال به ۱۳ سال کاهش یافته است.
به نوشته روزنامه جمهوری ، مهرداد حمیدی اظهار کرد: کشور ایران در زمینه مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه دومین کشور محسوب می‌شود.
 
وی با بیان اینکه ایران از نظر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی رتبه هفتم را کسب کرده است، افزود: متاسفانه در زمینه فرهنگسازی و ارائه آموزش‌های لازم به افراد جامعه اقدامات لازم در جامعه صورت نگرفته است.
 
 
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر ضرورت توجه به فرهنگسازی در زمینه استفاده مردم از لوازم آرایشی و بهداشتی تاکید کرد و افزود: سن آرایش در پنج سال اخیر از ۱۹ سال به ۱۳ کاهش یافته است و باید دستگاه‌های فرهنگی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
 
وی با بیان اینکه ضروری است برنامه مصون‌سازی فرهنگی در جامعه مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید در این زمینه دلسوزان فرهنگی پای‌کار آمده و نسبت به حساس سازی خانواده‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
 
منبع:بی باک

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *