خانه / خبر و تحلیل / آقای رئیس باور کنید با ابتذال، علم تولید نمی شود

آقای رئیس باور کنید با ابتذال، علم تولید نمی شود

در حاشیه مسابقه ی ابتذال توسط دانشگاه یزد؛مسابقه ی سازه و پل های ماکارونی توسط انجمن علمی دانشکده عمران دانشگاه یزد و با حضور دانشجویان از سراسر استان در محیطی سرشار از موسیقی های تند و حرکات مبتذل برگزار شد.

در این مراسم که هیچ یک از مسئولین دانشگاه حضور نداشتند از ۹:۳۰ صبح که مسابقه آغاز شد تا ساعت ۱۶ و خروج خبرنگار طلوع، لحظه ای موسیقی آنچنانی و رفتار های مبتذل و رقص گونه قطع نشد.

در این مسابقه که ۲۰۲ تیم از دانشجویان شرکت کرده بودند، بالغ بر ۸۰۰ نفر حضور داشتند که با سوء مدیریت به بدترین شکل ممکن به ابتذال کشیده شد.

این درحالی بود که اجازه هیچ گونه عکس برداری داده نمی شد و با عکاس ها و کسانی که قصد عکس برداری داشتند برخورد می شد

از نکات تاسف برانگیز این بود که برای نماز هم مراسم قطع نشد و تنها برای توزیع نهار بود که در ساعت ۱۳:۲۰ وقفه ای نیم ساعته در برنامه ایجاد شد و بلافاصله مسابقه از سرگرفته شد.

در سالن عده ای از دختران و پسران به حالت ایستاده با جیغ و داد حرکات ناشایستی انجام می دادند.

این در حالی است که خبرنگار طلوع یزد با مراجعه به یکی از کارمندان حراست دانشگاه از این وضعیت انتقاد کرد که با واکنش این کارمند مواجه شد.

ایشان در جواب خبرنگار گفت: اگر به دلیل حجاب بخواهیم افراد را اجازه ورود ندهیم ۹۰ درصد از آنها نمی توانند داخل شوند و دانشجویان از سراسر استان و دیگر دانشگاه ها هستند

مشخص نیست دهها نفر کارمند و هزینه های هنگفتی که نهاد های فرهنگی و حراست دانشگاه بر بیت المال تحمیل می کنند چه موقع بناست که به وظایف خود عمل نمایند؟

طلوع

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *