خانه / خبر و تحلیل / دور جدید برخورد با مزاحمین نوامیس و بد پوششی

دور جدید برخورد با مزاحمین نوامیس و بد پوششی

فرمانده انتظامی تهران گفت: برخورد با بد پوششی در دو مبحث تولید کنندگان، واردکنندگان غیر مجاز لباس و مصرف کنندگان صورت می‌پذیرد به طوری که همزمان با آغاز طرح تمامی مراکز تولیدی و توزیعی البسه در شهر تهران شناسایی شده و هشدارهای لازم در این باره به آنان داده می شود و بدیهی است درصورت عدم توجه به توصیه ها این مراکز پلمپ خواهند شد.

رئیس پلیس پایتخت رویکرد طرح برخورد با مزاحمین نوامیس را پیشگیری از وقوع جرم، جلوگیری از رشد ناهنجاری‌های اجتماعی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان دانست.

وی افزود: از دیگر طرح‌های در دست اجرا که بارها مردم تهران خواستار اجرای آن شده‌اند برخورد با بدحجابی، بد پوششی و مانکن های البسه مبتذل است.

ساجدی نیا گفت: البته اجرای این طرح از چند سال گذشته در سطح شهر تهران آغاز شده است و دور جدید اجرای این طرح نیز بنا به درخواست و مطالبه به حق مردم انجام می شود.

وی گفت: بعد دیگر این طرح شامل استقرار گشت‌های ثابت خودرویی امنیت اخلاقی در میادین، مجتمع‌های تجاری و خیابانها و نیز گشت‌های موتورسوار انتظامی و راهنمایی در بزرگراه های شهر تهران است که در این مورد با افرادی که وضعیت پوشش نامناسب دارند و از مصادیق بدپوششی می باشند برخورد لازم صورت می پذیرد.

سردار حسین ساجدی نیا در تشریح این خبر گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که یکی از مهمترین شاخص‌های طرح امنیت محله محور در پایتخت است در سال گذشته با قوت و قدرت اجرا شد که منتج به دستگیری تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیت عمومی شد.

البته خوشبختانه با اقدامات موثر پلیس تعداد اراذل و اوباش سطح یک نسبت به گذشته کمتر شده لیکن بعضا اراذل و اوباش سطح سه و نوچه های آنان برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند که برخورد جدی با این افراد صورت گرفته و در دور جدید اجرای این طرح نیز برخورد لازم می‌شود.

وی با هشدار به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی افزود: به نفع اینگونه افراد است که رفتار خود را اصلاح کرده و دست از اعمال خلافکارانه بردارند در غیر این صورت با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی دیگر از طرح های پلیس برخورد با مزاحمین نوامیس است که یکی از دغدغه های اصلی پایتخت نشینان است و برخورد با اینگونه افراد بارها از سوی شهروندان از ما درخواست شده است.

ساجدی نیا خاطر نشان کرد: قانون و مردم انتظارشان از پلیس برخورد با بی نظمی های اجتماعی و هنجارشکنی تعداد قلیلی است که بدون توجه به ارزش ها و بنیان فرهنگی جامعه اقدام به این کار می‌کنند و وظیفه نیروی انتظامی ایجاب می‌کند که حافظ امنیت اخلاقی و اجتماعی شهروندان باشد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های خوب شهروندان تهرانی که همواره حامی و همراه همیشگی فرزندان خودشان در پلیس تهران هستند خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و مطمئن باشند که ماموران پلیس پایتخت با متخلفان بطور جدی برخورد می کنند.

 پایگاه خبری پلیس

 

 

 

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *