خانه / خبر و تحلیل / طرح تفکیک مجریان زن و مرد در گفت‌وگوهای تلویزیونی

طرح تفکیک مجریان زن و مرد در گفت‌وگوهای تلویزیونی

تهیه‌کننده برنامه «صبحی دیگر»، برنامه‌ای که این روزها روی آنتن شبکه آموزش است با استقبال از طرح تفکیک مجریان زن و مرد در گفت‌وگوهای تلویزیونی، اظهار کرد: ما در مملکتی اسلامی زندگی می‌کنیم و تلویزیونی هم که داریم اسلامی است؛ بنابراین تلویزیون ما باید یک تفاوتی با شبکه‌های ماهواره‌یی داشته باشد.

سید رامین موسوی ملکی ،، با بیان اینکه تا امروز از اعمال چنین طرحی در برنامه‌های تلویزیون بی‌اطلاع بودم و از شما می‌شنوم، افزود: تا امروز ما با چنین طرحی مواجه نبودیم ولی در کل اگر بخواهیم یک تقسیم‌بندی خوب داشته باشیم اینگونه است که تلویزیون ما باید یک تفاوتی با کشورهای غربی داشته باشد، چرا که ما ادعای اسلامی و شیعه بودن داریم پس باید حریم‌ها حفظ شود.

 

وی با تاکید بر اینکه در برنامه‌های تلویزیونی باید مساله محرم و نامحرم میان مجریان و میهمانان رعایت شود، خاطرنشان کرد: حرمت میان مجریان و میهمانان باید حفظ شود؛ به دلیل اینکه تلویزیون ما را، به عنوان یک تلویزیون انقلاب اسلامی می‌شناسند؛ بنابراین حتما باید برخی شئونات حفظ شود و اگر تمام این حریم‌ها رعایت شود قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد.

تهیه‌کننده برنامه «صبحی‌دیگر» در ادامه‌ی صحبت‌هایش با ایسنا ، با تاکید بر اینکه «چندان در جریان سیاستی که در جهت تفکیک جنسیتی مجریان و میهمانان برنامه‌های تلویزیونی در نظر گرفته شده نیستم»، ادامه داد: این طرح هنوز در برنامه‌ها اعمال نشده و خیلی در جریان نبودم اما با توجه به برخی تذکراتی که به ما داده شد سعی کردیم در بحث‌های پزشکی که مربوط به خانم‌ها می‌شود این مساله را رعایت کنیم.

او اضافه کرد: به عنوان مثال زمانی که یک خانم دکتر درباره‌ی مساله زنان و زایمان صحبت می‌کند بهتر است که یک مجری خانم در مقابل او به گفت‌و‌گو بنشیند و راحت‌تر صحبت کنند؛ این تذکر به طور مستقیم به برنامه‌ی ما داده شد و خیلی هم منطقی بود و ما حتما آن را رعایت کردیم.

موسوی ملکی در پایان گفت: به عنوان تهیه‌کننده از چنین طرحی در برنامه های تلویزیونی استقبال می‌کنم چرا که ایده خوبی است، به احتمال قوی این روزها این طرح به برنامه‌‌ی ما هم ابلاغ شود و حتما آن را رعایت خواهیم کرد.

 

wafa.ir

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *