خانه / خبر و تحلیل / حدادعادل:گشت ارشاد کمکی به حل مسئله حجاب نکرد

حدادعادل:گشت ارشاد کمکی به حل مسئله حجاب نکرد

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اکران دو فیلم بحث برانگیز گشت ارشاد و خصوصی گفت: بنده چهارشنبه هفته قبل فیلم گشت ارشاد را به همراه ۷ نفر از نمایندگان در سالن وزارت ارشاد دیدم و باید به مردم عزیز ایران بگویم که این فیلم را نپسندیدم و این به این معنا نیست که با سینما مخالفیم یا از آن چیزی نمی فهمیم . بنده وقتی این فیلم را دیدم  متوجه شدم که کمکی به حل مسئله حجاب نمی کند.

 نظرم را که نظر هم اعضای کمیسیون فرهنگی بود دوستانه و در فضایی آرام به مسئولان وزارت ارشاد منتقل کردم و آنها هم قبول کردند ولی انتظار ما این بود که نمایش این فیلم متوقف شود.

حدادعادل با بیان اینکه فیلم گشت ارشاد را دیدیم و آنرا نپسندیدم، گفت: به مسئولان وزارت ارشاد گفتیم که اکران این فیلم را متوقف کنند.

غلامعلی حدادعادل امشب در برنامه «دیروز، امروز، فردا» در خصوص اکران فیلم های گشت ارشاد و خصوصی و اعتراضات صورت گرفته در خصوص آنها گفت: بنده هفته گذشته به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس فیلم «گشت ارشاد» را دیدیم و آنرا نپسندیدیم.

وی تصریح کرد: این فیلم را کمکی برای حل مسئله حجاب ندیدم بلکه برعکس هم بود.

حدادعادل گفت: بعد از این صحبت ها انتظار داشتیم که اکران این فیلم متوقف شود حالا شما بروید به سنماها سر بزنید و ببنید که آیا اکران آن متوقف شده است یا نه؟

 

دانشجو

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *