خانه / خبر و تحلیل / آیت الله خاتمی:حجاب و عفاف زمستان و تابستان ندارد

آیت الله خاتمی:حجاب و عفاف زمستان و تابستان ندارد

مسئله حجاب و عفاف زمستان و تابستان و بهار ندارد چرا که از معروف‌های مسلم است و شکستن این حریم از منکرهای مسلم؛ از این رو امر به معروف و نهی از منکر باید در دستور کار هر مسلمانی قرار گیرد.

 

خارجی ها از وضع بد حجاب ایران متعجب و خانواده های شهدا شاکی هستند 

خاتمی با تأکید بر اینکه ما در عرصه عفاف و حجاب وضعیت خوبی نداریم، تصریح کرد: بارها پیش آمده که خانواده شهدا با صراحت اعلام کردند افتخار می‌کنیم فرزندانمان را در راه خدا داده‌ایم اما این چه بساطی است که وقتی کسی از بیرون وارد کشور می‌شود باور نمی‌کند این ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه گزارش‌های دقیقی از برخی خانم‌های عمره‌گذار می‌‌رسد که در عمره مایه شرمندگی شیعه و ایران اسلامی می‌‌شوند یادآور شد: وضعیت سینما خوب نیست این را سید احمد خاتمی خطیب جمعه تهران نمی‌گوید بلکه اهالی سینما می‌گویند حتی کسانیکه با سلیقه بنده همراه نیستند.

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان متعهد سینمایی وجود دارند و فیلم‌های ارزشمند ستودنی نیز ساخته شده است، گفت: آقایان مصاحبه کردند که فیلم مستهجن نداریم یعنی فیلم عریانی و لختی نداریم کارتان به اینجا کشیده که به این مسئله افتخار می کنید؟ آیا این مردم به شما اجازه می‌دهند به این سمت قدم بردارید؟

خاتمی ادامه داد: خود مسئولان اعتراف می‌کنند فیلم مشکل‌دار داریم ما می‌گوییم این را هم نداشته باشید چرا که اینجا نظام جمهوری اسلامی است باید همه چیز را در این تراز ببینیم و سینما و هنر بوی جمهوری اسلامی را بدهد نامه سرگشاده و مصاحبه نیز لازم نیست.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سید احمد خاتمی کسی نیست که علیه‌اش بسیج شوید، گفت: بنده حرف دین و خدا و پیغمبر را می‌زنم حرف این مردم را می‌زنم چرا که آنها می‌گویند ما می‌خواهیم در همه عرصه‌ها اسلام را ببینیم حال که از ناحیه مسئولان آن اقدام بایسته صورت نمی‌گیرد دست به دامن شما مردم متدین می‌شوم فکر حجاب خانواده باشید.

وی با بیان اینکه سعادت، صیانت و امنیت شما با حجاب و عفاف صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: اگر در این رابطه اقدامی صورت نگیرد فردای قیامت مسئولان باید در پیشگاه خداوند متعال و ۲۰۰ هزار شهید پاسخگو باشند.

 

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *