خانه / خبر و تحلیل / سردار نقدی: حجاب زن، غرب را به وحشت انداخته

سردار نقدی: حجاب زن، غرب را به وحشت انداخته

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجاب و عفاف‌ زنان را عامل وحشت کشورهایی دانست که مدعی آزادی حقوق زن هستند. موج بیداری اسلامی مرهون خطبه‌های حضرت زهرا (س) است

 

 

http://snn.ir/pic/13901117213_201237046e.jpg

سردار نقدی: حجاب زن، غرب را به وحشت انداخته/موج بیداری اسلامی مرهون خطبه‌های حضرت زهرا (س) است

 

به گزارش خبرنگار عفت به نقل از خبرگزاری دانشجو سردار نقدی در اولین همایش بین‌المللی «تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب» که امروز با حضور مهمانان خارجی و ایرانی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، دهه فجر را سرآغاز پیروزی های اسلام خواند و ابراز امیدواری کرد تا بزودی در کشورهای دیگر منطقه نیز شاهد چنین فخری برای همه بشریت باشیم.
وی افزود: کشورها با تمام قوای خود به میدان آمده‌اند تا کجی‌ها را راست و عدالت را به کرسی بنشانند و این عدالت را مدیون خون پاک شهدا و زنان و مردانی دانست که از جان خود گذشته و همچون شمعی سوختند تا مسیر درست الهی را به ما نشان دهند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اگرچه در این راه زنان کمتر دیده‌ شدند، اما نقش آنان در نهضت بیداری بیشتر از مردان اگر نبوده کمتر هم نیست و بدون شک نقشی مضاعف را در نهضت‌های آزادی بخش ایفا کرده‌اند.
سردار نقدی یادآور شد: در عرصه‌های جنگ پشت جبهه و در عرصه‌هایی که بخش اعظم آنها دیده نمی‌شود و اثرگذارتر از بطن جبهه‌هاست، زنانی حضور داشتند که این انقلاب توسط آنها رقم خورد.
وی تاکید کرد: تمام قهرمانان بشریت که جهانیان به آنان افتخار می‌کنند، در دامن مادران رشد و پرورش پیدا کردند و مربی و استاد آنها یک زن بوده است.
رئیس سازمان بسیج سازمان مستضعفین تصریح کرد: زنان برای رهبری انقلاب ما نیز الهام‌بخش بوده‌اند و من از این صحنه ها الهام گرفته‌ام؛ زنانی که در گوشه و کنار دنیا ظهور و بروز پیدا کرده‌اند.
سردار نقدی نقش زنان با نقاب و پوشش را در یمن برجسته دانست و  گفت: احساس می‌کنم در یمن مردان دوش به دوش زنان در تظاهرات شرکت کردند و این نقش‌آفرینی زنان هیچ گاه با حجاب و عفاف و صمیمیت‌های خانوادگی در تضاد نبوده، بلکه لازمه آن نیز بوده است.
وی‌ علت ستیز استکبار را در حجاب مردم مسلمان دانست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حقیقت این ستیز در روحیه متعالی‌ زنان، آزادیخواهی، روحیه ظلم ناپذیری، روحیه تسلیم نشدن در برابر ظلم و زور و توانایی صبر و استقامت در برابر ناملایمات عفاف و حجاب بوده و این حرکاتی است که از زنان ما ظهور و بروز پیدا کرده و سبب ترس آمریکا و اروپا می باشد.
سردار نقدی وحشت کشورهایی را که مدعی آزادی حقوق زن و خواهان کنار رفتن حجاب آنان هستند، از حجاب زن دانست و خاطرنشان کرد: زنانی که حجاب و عفاف خود را رعایت می کنند، جرات ایستادن در مقابل ظلم و ستم را دارند.
وی یاد‌آور شد: هرجا که مبارزه و حرکت آزادی‌بخش علیه استکبار شکل گرفته است، زنان با حجاب و عفاف در آن حرکت نقش داشته اند و امروز به خوبی می‌توان دید که نقش زنان در بیداری‌هایی که در جهان اسلام و اروپا شکل گرفته است، بسیار مشهود است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: موج بیداری اسلامی که امروز در جهان شاهد آن هستیم، مرهون خطبه‌های حضرت زهرا (س) است؛‌ خطبه‌هایی که ندای آزادی‌خواهی را به گوش تمامی جهانیان رسانده است.
 

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *