خانه / خبر و تحلیل / طلایه‌داران حجاب و عفاف تجلیل می‌شوند

طلایه‌داران حجاب و عفاف تجلیل می‌شوند

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: مراسم تجلیل از طلایه داران حجاب و عفاف ۱۷ بهمن ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

http://snn.ir/pic/13901109092_201229082e.jpg

مینو اصلانی در نشست خبری:

طلایه‌داران حجاب و عفاف تجلیل می‌شوند

مینو اصلانی در نشست خبری همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه‌داران حجاب و عفاف که صبح امروز به همت سازمان بسیج جامعه زنان کشور در مرکز آفرینش‌های هنری بسیج برگزار شد، گفت: مراسم تجلیل از طلایه داران حجاب و عفاف ۱۷ بهمن ماه در باغ موزه دفاع مقدس از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برگزار می شود.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور افزود: در این همایش برجسته‌ترین افراد در زمینه حجاب و عفاف در خارج از کشور را شناسایی شده و جهت تجلیل از آنها دعوت به عمل آمده است.
وی در توزیع ملاک انتخاب این شخصیت‌ها اظهار کرد: افراد شناسایی شده دارای تالیف و ترجمه کتاب و مدرس دانشگاه هستند یا در زمینه ترویج حجاب و عفاف گام‌های مهم انقلابی برداشته‌ یا آن را بنیانگذاری کرده‌اند؛ شاخصه‌های این انتخاب براساس محتوای آثار و استمرار و نحوه فعالیت‌های آنها بوده است.
اصلانی اضافه کرد: در این همایش ۲۰ نفر از فعالان حجاب و عفاف در عرصه بین المللی از کشورهای فرانسه، انگلیس، لبنان، اندونزی، سودان و همچنین ۲۰ نفر از فعالان این عرصه در داخل کشور در روز زن و انقلاب اسلامی تجلیل می‌شوند.
دبیر این همایش از رونمایی تندیس «مروه شروینی» زن محجبه‌ای که به شهیده حجاب در جهان معروف است و به دلیل رعایت حجاب و عفاف مورد هجوم قرار گرفت و در دادگاه به شهادت رسید، خبر داد و گفت: از خانواده این شهیده که در مصر زندگی می‌کنند، به پاس حفظ حجاب دخترشان، برای حضور در این مراسم دعوت شده است.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور در ادامه مراسم از برگزاری میزگردهایی با حضور میهمانان خارجی خبر داد و اضافه کرد: این افراد الگوهایی برای نسل جوان جامعه اسلامی هستند که برای حفظ حجاب در خارج از کشور خطرات زیادی را متحمل شده‌اند تا این ارزش الهی از بین نرود.
اصلانی از راه اندازی سایت ویژه برای همایش بین المللی حجاب و عفاف به آدرس www.hejab va efaf.ir و نمایشگاه کتاب که محصولات فرهنگی آن به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی است و برپایی نمایشگاهی از نمونه چادرهای زنان محجبه که توسط طراحان انجام شده، خبر داد.
این همایش برای نخستین بار با عنوان بین المللی «حجاب وعفاف» در کشور و با همکاری سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی برگزار می‌شود.
منبع:خبرگزاری دانشجو

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *