خانه / خبر و تحلیل / مجازات خانواده دختر دانش آموز محجبه در ترکیه

مجازات خانواده دختر دانش آموز محجبه در ترکیه

{jcomments on}یک دختر دانش‌آموز محجبه در ترکیه به دلیل ممانعت مسئولان مدرسه از ورود وی با حجاب اسلامی به مدرسه، مجبور به ترک تحصیل شد و به دلیل غیبت وی از مدرسه، خانواده‌اش به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه ملی گازته ترکیه، خانواده یک دختر دانش آموز محجبه در ترکیه که به دلیل ممانعت مسئولین مدرسه، از حضور با حجاب اسلامی در کلاس درس محروم شده و نتوانسته بود در کلاس ها حضور یابد، به دلیل غیبت دخترشان به پرداخت جریمه نقدی سنگین محکوم شدند.
یک دختر دانش آموز محجبه در شهر آدانای ترکیه به دلیل ممانعت مسئولین مدرسه از ورود وی با حجاب اسلامی به کلاس درس مجبور به ترک تحصیل و خانه نشین شد.
از سوی دیگر مسئولین مدرسه به دلیل غیبت این دانش آموز از وی به فرمانداری شکایت کردند. فرمانداری نیز در واکنشی جالب و بدون بررسی ابعاد و دلایل عدم حضوی این دانش آموز مسلمان، من جمله ممانعت مسئولین مدرسه، اقدام به جریمه نقدی خانواده این دختر کرد و بابت هر روز غیبت مبلغ ۱۵ لیره جریمه لحاظ کرد.
پدر این دختر دانش آموز در واکنش به تصمیم فرمانداری تصریح کرد که مسئولین مدرسه از ورود دخترش به مدرسه صرفاً به دلیل داشتن حجاب اسلامی ممانعت کرده اند.

 

 

حجاب و عفاف،حجاب وعفاف،عفاف و حجاب،عفاف وحجاب،utht, p[hf،utht, p[hf،p[hf, utht،p[hf, utht

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *