خانه / خبر و تحلیل / اعطای هدیه به بیش از سه هزار خوش حجاب اصفهانی

اعطای هدیه به بیش از سه هزار خوش حجاب اصفهانی

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای اجرای طرح امنیت اخلاقی در اصفهان به سه هزار و ۴۷۸ نفر از افراد خوش‌حجاب هدیه داده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن کرمی در جلسه بررسی طرح تشدید امنیت اخلاقی در چهار کلانشهر اصفهان، فارس، خوزستان و قم که با حضور سردار رادان، جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اجرای طرح امنیت اخلاقی در این استان را با دو رویکرد تذکر لسانی و اعطای هدیه عنوان کرد و افزود: در طول یک ماه از ابلاغ طرح تشدید امنیت اخلاقی در کلانشهر اصفهان علاوه بر تذکر به ۵۵ هزار و ۷۲ نفر از افراد بدپوشش، به سه هزار و ۴۷۸ نفر نیز از افراد خوش حجاب هدیه داده شده است.

وی بیان داشت: البته ما برای تشویق افراد بدپوشش به آن دسته از افرادی هم که تذکر پلیس را قبول کرده و خود را اصلاح کرده بودند، هدیه‌ای اعطا کردیم که این نوع رفتار پلیس اصفهان بازتاب بسیار خوبی در بین مردم داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان یکی از اقدامات دیگر این فرماندهی در یک ماه گذشته از اجرای طرح مذکور را برخورد جدی با رانندگان بدحجاب عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص طی مدت اخیر نزدیک به ۴۵ میلیون تومان برگ جریمه برای رانندگان بابت عدم انطباق عکس گواهینامه با شخص راننده صادر شده است.

سردار کرمی در خصوص عملکرد این فرماندهی در جمع آوری ماهواره نیز تاکید کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون تعداد پنج هزار و ۳۱ مورد ریسیور، دیش و ال‌ان‌بی جمع آوری شده و ۱۵۱ نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند ضمن اینکه در یک عملیات جداگانه هم از یک باند توزیع تجهیزات ماهواره تعداد یک هزار و ۸۲۰ دیش و ال‌ان‌بی کشف و ضبط شد.

 

 

حجاب و عفاف،حجاب وعفاف،عفاف و حجاب،عفاف وحجاب،utht, p[hf،utht, p[hf،p[hf, utht،p[hf, utht

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *