خانه / خبر و تحلیل / تجلیل از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران

تجلیل از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران

مراسم تجلیل از کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران که به دلیل داشتن حجاب اسلامی از مسابقات انتخابی المپیک کنار گذاشته شده‌اند، در موزه هنرهای دینی امام علی (علیه السلام) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم خانم‌ها فرزانه میری سرپرست، مریم ایراندوست مربی، نیلوفر اردلان کاپیتان، فرشته کریمی و زهرا قنبری بازیکن و همچنین شهردار منطقه ۳ تهران و معاون امور بانوان شهرداری تهران حضور داشتند.

در این همایش ابتدا زهرا اسدی عضو تیم ملی تکواندوی ایران درباره عفاف و حجاب تصریح کرد: حجاب برای تکواندوکاران کشورهای خارجی ابزاری منفی محسوب می‌شود و فقط ایرانیان هستند که می‌توانند با حجاب کاملا اسلامی در صحنه‌های ورزشی قدرتمند ظاهر شوند و همچنین هیچ کشوری نمی‌تواند مانع حضور ما شود چون ما یکی از قدرت‌های جهانی تکواندو محسوب می‌شویم و نبودمان در این مسابقات نقطه ضعفی برای آن‌ها خواهد بود.

در ادامه این مراسم، از کادرفنی و بازیکنان تیم ملی بانوان کشورمان توسط شهردار منطقه ۳ و معاون امور زنان شهرداری تهران تجلیل به عمل آمد.

فرزانه میری سرپرست تیم پس از دریافت جایزه عنوان کرد: برای مرحله دوم مقدماتی المپیک اعزام شدیم و یک روز قبل از بازی به ما اطلاع دادند که نمی‌توانیم با لباس‌های اسلامی بازی کنیم. من از این خبر بسیار شوکه شدم و متوجه شدم که این‌ها فقط بهانه‌هایی برای حضور نداشتن تیم ملی بانوان ایران بود.

در پایان این مراسم، نیلوفر اردلان کاپیتان تیم ملی خاطر نشان کرد: از اینکه نتوانستیم در مرحله دوم مقدماتی المپیک شرکت کنیم ناراحت شدم اما از اینکه باعث اقتدار کشور اسلامی‌مان ایران شدیم بسیار خوشحالم.

 

 

حجاب و عفاف،حجاب وعفاف،عفاف و حجاب،عفاف وحجاب،utht, p[hf،utht, p[hf،p[hf, utht،p[hf, utht

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *