خانه / خبر و تحلیل / گوهر ناب بانوی ایرانی

گوهر ناب بانوی ایرانی

نظر به هجمه گسترده فرهنگی شبکه های ماهواره ای در ایجاد گرایش جوانان به رویکرد آن ها به مدل های غربی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ اقدام به برپایی نمایشگاه «گوهر ناب بانوی ایرانی» نموده است.

مدیر روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: در راستای فرهنگ حجاب و عفاف و نیز ارتقاء منزلت اجتماعی زن در جامعه، همزمان با هفته حجاب و عفاف با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴، ناحیه مقاومت شهید محلاتی حوزه ۳۳۵ حضرت ابوالفضل العباس(ع)، بسیج مسجد جابری نمایشگاه فوق را برپا خواهد کرد.

جلالی افزود در حاشیه این نمایشگاه طبق فراخوان به عمل آمده مسابقه ای پیرامون عفاف و حجاب در قالب مقاله نویسی، عکس، وبلاگ، و پیامک طراحی شده که علاقمندان می توانند عکس ها را بصورت cd ،جملات زیبا و با محتوای خود را به شماره ۱۰۰۰۱۱۱۲ ارسال و مقالات جذابشان را حداقل در دو صفحه A4 به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال نمایند.

وی خاطر نشان کرد از دیگر برنامه های این نمایشگاه غرفه عرضه محصولات، سالن پرسش و پاسخ، نمایشگاه تولیدات (کتاب، نرم افزار و …)، همچنین برپایی نشست های تخصصی پیرامون موضوع پوشش مناسب با حضور اساتید این عرصه از جمله خانم دکتر نیلچی زاده، خانم دکتر همیذ، حجه الاسلام دکتر غیاث، آقای دکتر غفرانی است.

لازم به ذکر است نمایشگاه فوق از ۱۸ تیر ماه در بوستان سهند افتتاح و تا ۲۴ ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می ­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن ۳۳۳۵۳۶۰۰ تماس حاصل نمایند.

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *