خانه / خبر و تحلیل / آغاز طرح امنیت اخلاقی

آغاز طرح امنیت اخلاقی

استقرار گشت‌های طرح امنیت اخلاقی در محل‌های مقرر

از ساعت ۱۰ امروز و با آغاز طرح انجام می‌شود؛
استقرار گشت‌های طرح امنیت اخلاقی در محل‌های مقرر

خبرگزاری فارس: از صبح امروز گشت‌های موتوری و خودرویی ناجا در محل‌های مشخص شده مستقر شده‌اند و همچنین گشت‌های مخصوص بزرگراه‌ها در مسیرهای مقرر به اجرای عملیات خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس،‌ طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی از ساعت ۱۰ صبح امروز در شهر تهران و استان‌های گیلان و مازندران به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

بنا بر این گزارش، گشت‌های موتوری و خودرویی ناجا در محل‌های مشخص شده مستقر شده‌اند و همچنین گشت‌های مخصوص بزرگراه‌ها در مسیرهای مقرر به اجرای عملیات خواهند پرداخت.

گزارش فارس حاکی است افراد بد پوشش در این طرح پس از انتقال به مراکز پلیس امنیت اخلاقی،‌ تغییر وضعیت پوشش می‌دهند و سابقه انتظامی برای آنها تنظیم می‌گردد. اگر چه این سابقه به منزله سوء‌سابقه قضایی نیست اما به این معناست که در صورت ارتکاب مجدد جرم،‌شخص مورد نظر به مراجع قضایی معرفی شود.

در مورد مزاحمت نوامیس، مجرمین در همان دستگیری اول، به مراجع قضایی معرفی می گردند. خودروهای ایجادکننده آلودگی صوتی نیز در همان مرتبه اول متوقف خواهند شد.

گفتنی است پیش از این سردار رادان، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفته بود: پلیس به خانم هایی که از مانتوهای کوتاه و آستین کوتاه یا مانتوهای تنگ، شلوارهای کوتاه استفاده می کنند یا این که از هر دو طرف روسری موهایشان پیدا باشد بدپوششی اطلاق می کند.

منبع:فارس

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *