خانه / خبر و تحلیل / بدحجاب‌ها مأمورند تا برای آسیب زدن به جامعه، در اماکن عمومی تردد کنند

بدحجاب‌ها مأمورند تا برای آسیب زدن به جامعه، در اماکن عمومی تردد کنند

پلیس با مأموران ترویج بدحجابی در جامعه برخورد کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی باید با افرادی که مأمورند تا با تردد در جامعه، به ترویج بدحجابی بپردازند، برخورد کند.

حجت‌الاسلام سید مصطفی طباطبایی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار قضایی باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان اینکه یکی از برنامه‌های فراموش شده در اسلام، نهی از منکر است، اظهار داشت: وظیفه همه است که نهی از منکر را انجام دهند و وظیفه نیروی انتظامی این است که با بدحجابی برخورد کند که در خصوص برخورد با این معضل، نیروی انتظامی هیچ مشکلی ندارد.

* مردم در خصوص برخورد با بدحجابی، از پلیس حمایت می‌کنند
———————————————————————

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی تعداد اندکی از افراد بدحجاب یا بی‌حجاب بوده که مأمور هستند تا با ظاهری نامناسب در جامعه تردد کنند که اگر با این افراد برخورد شود، مشکل جامعه با بقیه افراد بدحجاب رفع خواهد شد، ادامه داد: مردم در خصوص برخورد با بدحجابی، از نیروی انتظامی حمایت می‌کنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید ابتدا افراد بدحجاب را ارشاد کند و با کسانی که ارشاد نمی‌شوند، نیز برخورد کند، گفت: بدحجاب‌ها مأمورند تا برای آسیب زدن به جامعه، در اماکن عمومی تردد کنند؛ به دلیل وجود این افراد نمی‌توان به طور کلی وضعیت حجاب را نامناسب ارزیابی کرد.

* نیروی انتظامی باید با بدحجابان برخورد کند
————————————————-

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه با برخورد با بدحجابی موافق هستم، افزود: نیروی انتظامی باید در زمینه رعایت حجاب با بدحجابان برخورد کند تا مشکلات در جامعه رفع شود.

منبع:فارس

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *