خانه / خبر و تحلیل / برخورد پلیسی با تبادل تصاویر مستهجن در آمریکا

برخورد پلیسی با تبادل تصاویر مستهجن در آمریکا

در صورت تبادل تصاویر مستهجن توسط دانش آموزان آمریکایی؛ اخراج!

آمریکا اخیرا قانونی را به تصویب رسانده که در صورت تبادل تصاویر مستهجن توسط دانش آموزان آمریکایی، آنها توسط پلیس دستگیر و از مدرسه اخراج می شوند.

به گزارش مشرق؛ سایت اینترنتی “اکسمینر”(examiner) از تصویب قانون جدیدی در ایالت کالیفرنیا خبرداد که تبادل تصاویر مستهجن موجب اخراجدانش آموزان آمریکایی می شود.
سایت مذکور همچنین از دستگیری دو نوجوان در مدارس کالیفرنیا را به جرم تبادل عکس مستهجن خبر داد.

نکته حائز اهمیت این است که، علی رغم لیبرالی بودن، عدم تقید به اخلاقیات و ، آزادی های عنان گسیخته جنسی در جامعه آمریکا؛ قوانین سختگیرانه ای برای جلوگیری از فساد در میان نوجوانان تصویب می شود و پلیس آمریکا به شکل سختگیرانه ای با مفاسد درون مدارس برخورد می کند و خانواده ها نیز به این امر معترض نیستند.

این گزارش می افزاید: سنای ایالت کالیفرنیا لایحه‌ای را تصویب کرده است مبنی بر اینکه از این پس” تبادل تصاویر مستهجن” جزو تخلفاتی است که می‌تواند اخراج دانش‌آموز متخلف از مدرسه را در پی داشته باشد.

لایحه فوق تبادل تصاویر مستهجن را در چارچوب ارسال یا دریافت تصاویر یا فیلم‌های مستهجن الکترونیکی تعریف می‌کند. این لایحه برای تایید یا وتو بر روی میز “جری براون” فرماندار کالیفرنیا قرار خواهد گرفت.

قانون کالیفرنیا به کلیه مدارس در مناطق مختلف این ایالت اجازه می‌دهد تا دانش‌آموزان را در صورتی تنبیه کند که چنین تخلفاتی ۱) در داخل مدرسه؛ ۲) در حال وارد یا خارج شدن از مدرسه؛ ۳) در زمان صرف ناهار یا ۴) در زمان انجام فعالیتهای مرتبط با مدرسه رخ داده باشند.

این گزارش در توضیح این قانون افزود: باوجودیکه احتمالاً این قانون چندان مورد استقبال نوجوانان قرار نخواهد گرفت، اما تصویب آن به مراتب بهتر از پیگرد قانونی دانش‌آموزان به جرم هرزگی کودکان خواهد بود که تا به حال مرسوم بوده است. لازم به ذکر است که روز سه‌شنبه دو نوجوان به جرم رد و بدل کردن عکس بالاتنه عریان یک زن در ایالت فلوریدا دستگیر شدند.

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *