خانه / خبر و تحلیل / رانندگی بدون روسری برخی زنان شمال تهران !

رانندگی بدون روسری برخی زنان شمال تهران !

راوی کتاب دا با اشاره به اینکه برخی زنان بالای شهر تهران ، بدون روسری رانندگی‌ می‌کنند ،

خطاب به نمایندگان مجلس گفت : نگذارید خون شهدا هدر برود .
به گزارش فارس ، سیده زهرا حسینی راوی کتاب “دا ” صبح امروز سه‌شنبه به مناسبت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر با حضور در صحن علنی پارلمان به درخواست نمایندگان به بیان سخنانی پرداخت و ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، اظهار داشت : چه زیباست سوم خرداد ؛ روزی که در ۲۹ سال پیش جوانان غیور ایران اسلامی با همت مردانه‌ خود توانستند این روز را برای برای ما رقم بزنند ؛ روزی که تمام دنیا در برابر ملت ایران ایستاده بود ولی مردم این سرزمین با همت و والایشان توانستند این قدرت پولادین را از سر راه بردارند و مشتی بر دهان قدرت‌های بزرگ بزنند .

وی همچنین تصریح کرد : امروز ۲۹ سال از آن روز می‌گذرد اما هنوز زخم خرمشهر التیام نیافته و عفونی شده است .

راوی کتاب “دا ” بر همین اساس تصریح کرد : امیدوارم وکلای ملت اجازه ندهند این عفونت تبدیل به سرطان شود .

حسینی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد : خدا می‌داند که مردم خرمشهر و آبادان و شهرهای جنگ زنده هنوز نمی‌توانند آن طور که لایقند ، در این روز شادی کنند . من از شما که نمایندگان این ملت هستید ، تقاضا می‌کنم به مسئولیت بزرگی که بر گردن دارید ، عمل کنید . روزی که شما از مردم رأی گرفتید و به مجلس آمدید ، برای این بود که مشکلات مردم را حل کنید .

‌وی افزود : هنوز مردم خرمشهر و آبادان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و من از شما می‌خواهم که اجازه ندهید خون شهدا به هدر رود و ‌خانواده شهدا بگویند :”کاش عزیزانمان از دست نمی‌رفتند تا ما امروز در این حد ذلیل نمی‌شدیم”.

حسینی همچنین متذکر شد : بنده مشکلات را به رهبر معظم انقلاب گفته‌ام و ایشان به من دلداری دادند و فرمودند که “‌حتما پیگیری می‌شود ” و من امیدوارم که شما نمایندگان شریف ملت ایران به فکر مردم مظلوم خرمشهر باشید و اجازه ندهید که مردم این شهر از بین بروند .

وی با بیان اینکه دشمنان برای نابودی اسلام کمر بسته‌اند ، گفت : کاری کنید که اگر حمله‌ای به کشور شد،  مردم از دل و جان از این کشور دفاع کنند و اجازه ندهید که مردم در فقر و بیکاری و فحشاء زندگی کنند .

‌حسینی همچنین تأکید کرد : بنده چند روز پیش به خاطر یک ضرورت به منطقه بالای شهر تهران رفته بودم و در آنجا دیدم که خانم‌ها بدون روسری در حال رانندگی هستند ، نه اینکه روسری از سرشان افتاده و دور گردنشان باشد ، اصلا روسری وجود نداشت .

راوی کتاب دا در ادامه سخنانش گفت : آیا ما شهید دادیم که فحشاء همه جا را بگیرد و آیا ما شهید دادیم که قاچاقچی‌ها مواد مخدر در کشور توزیع کنند ؟

حسینی در خاتمه گفت : با مشت آهنین نمی‌شود قوانین الهی را پیاده کرد بلکه با محبت می‌توان این قوانین الهی را در کشور اجرا کرد .

http://alef.ir/1388/content/view/105159/

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *