خانه / پرونده ها / دل نوشته / نامه ای به رئیس جمهور

نامه ای به رئیس جمهور

بسم الله الرحمن الرحیم

به مسئولین محترم کشور ، علی الخصوص ریاست محترم جمهور

موضوع : ارزشها و باورها

سلام علیکم

نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد . حضرت امام خمینی رحمه ا… علیه

این جمله ی امام راحل را ما بسیجیان سرلوحه ی زندگی خود در کشور امام زمان قرار داده ایم و برای محقق شدن این فرمان الهی امام راحل ، جان خود را هم فدا خواهیم نمود.

آقای رئیس جمهور، اگر مردم عزیز ایران اسلامی در سال ۸۴ شما را انتخاب کردند ؛ روحیه ی اسلامی و بسیجی شما را دیدند و رای خود را به شما دادند .

مردم صحبتهای عدالت خواهانه و ارزشی شما را که مبتنی بر مکتب اسلام و قرآن بود از روی صدق و صفا و واقعیت دیدند و رنگ و لعاب دیگران را که ظاهری خیلی جذاب هم داشت ، نپذیرفتند .

در سال ۸۸ هم با تمام سختیهایی که از بابت بعضی گرانیها که پیش درآمد شروع برنامه ی ساماندهی یارانه ها بر آنها تحمیل شده بود با جان و دل ، فقط و فقط به خاطر همان موارد بالا به شما رای دادند .  ولایت پذیری شما که مدام به آن اشاره می کردید از یک طرف و مطالب راست و دروغ جبهه ی از طرف دیگر در تصمین مردم خللی ایجاد نکرد و شما را انتخاب کردند، اما هنوز شهد شیرین انتخابشان به کام نرسیده بود که برنامه ی شیطانی سبز لجنی اعضای مخفی فراماسونری ایران شروع شد و تمام کشور را به التهاب کشاند .

اما تمام این اغتشاشات را مردم مذهبی ایران اسلامی ، تاکید می کنم ، ایران اسلامی ، با درایت مقام عظمای ولایت  و شهادت و جانبازی تعداد زیادی از جان برکفان بسیجی پشت سر گذاشتند که ناگاه موضوع[آقای] مشایی پیش آمد . آقای رئیس جمهور ، اینجانب درشمال شرقی ایران اسلامی در کنار مرز ترکمنستان مشغول به کار هستم و در همین جا در هر دو دوره ی دولت شما ، با افتخار به اینکه به فردی ولایتی می خواهم رای دهم ، به شما رای دادم .

در اینجا خیلی مهجور بودیم ، اما مهجوریت را به خاطر ولایت پذیر بودن دولت شما به جان و دل خریدار بودیم  . پس ولایت مداری شما چی شد ؟؟؟؟

ارزش یک فرد چقدر است ؟ آیا به آن اندازه ای است که به خاطر آن ، ارزشهایی که مردم کشور مان ، جان عزیزانشان را برای آن فدا نمودند ، زیر پا گذاریم!!!دین اسلام را که آنهمه پیامبر بزرگوار اسلام برای آن زحمت کشید ،فاطمه ی زهرا سلام ا… علیها که در ایام شهادت آن بانوی بزرگوار قرار داریم ،  به خاطر آن و دفاع از ولایت آن مورد تعددی قرار گرفت ، زیر پا بگذاریم ؟؟!!!

آقای رئیس جمهور ، چه شد شعارهای عدالت خواهانه ی شما ؟؟ چه شد شعارهای ارزشی شما ؟؟ چه شده است که در زمان دولت ولایتی ما باید شاهد حرکتهایی مشابه حرکت دوران به اصطلاح اصلاحات باشیم که حتی در بعضی حرکتها از حرکتهای آن دوران قبیح تر و زشت تر هم گردیده است .

آقای رئیس جمهور به کجا چنین شتابان ؟؟؟ این تغییر ماهوی شما حاصل چه انقلاب درونی است و چه عامل انسانی یا غیر انسانی باعث این دگرگونی در شما شده است ؟؟

نمی دانم در نمایشگاه کتاب امسال دوری زده اید یا نه ؟؟!!! بروید دوری بزنید !!!ببینید چقدر از ارزشها در آن جاری است ؟ چقدرحجاب رعایت می شود ؟؟بی حجابی باعث رنجش مردم خوب مذهبی از شما شده است . این است دفاع از ارزشها ؟؟؟؟ چرا ماموران انتظامی جلوی موارد بد حجابی را نمی گیرند ؟؟؟ نکند برای اینکه دل مشتی خس و خاشاک را به دست آورید قصد دارید دل اکثریت مردمی که ارزشها برایشان معنا دارد را از خود برنجانید که اگر اینکار را بکنید ، مطمئن باشید دیگر نخواهید توانست دل آنها به دست آورید.  

راستی آقای رئیس جمهور در مراسمات ایام فاطمیه چند بار رفتید ؟؟نمی خواهم بگویم نمی روید ، چرا که بنده از این نقطه ی کشور شما را ندیده ام و نمی بینم اما می دانم و می گویم :  هرچه کمتر بروید ، بیشتر این جریانات برای شما عادی خواهد شد و ثمره ی نامانوس این دوری هم چیزی جز این نخواهد شد که دربیان شما هم تاثیر خواهد گذاشت .

همیشه شروع صحبتهای شما با نام خدا و سلامتی امام زمان عجل ا… تعالی علیه بود اما چه شده که چند وقتی است که دم از ایران خالی بدون نام مبارک اسلام می زنید آیا به راستی این اثر همان دوری از مراسمات مذهبی و دوری از هیات های مذهبی نیست ؟؟؟

آقای رئیس جمهور اگر شروع حرکت شما با شعار ولایت و ولایت مداری نبود ، مطمئن باشید نوشته های بنده ی حقیر هم یا برای شما نبود و اگر هم می نوشتم ، بسیار گزنده و تلخ بود ، اما ما هنوز به شما علاقه داریم و شما را ولایتمدار می دانیم و در این ایام شهادت حضرت فاطمه سلام ا… علیها ، این شهید ولایت برایتان دعا می کنیم .

آقای رئیس جمهور  ما همه ی کسانی را که ولایتی هستند و ولایتی می مانند را دوست داریم . از شما هم می خواهیم که مدافع ولایت بمانید و هرکسی را که زمزمه ی شیطانی در گوشتان می کند به مانند مناسک حج  ، آن شیطانها را رمی جمره کرده و از خود دور نمائید . امروز شیطانهای فراماسونری قصد به انحراف کشاندن این الگوی موفق ضد استعماری و ضد استکباری در جهان را دارند .  

خدا شیطان و شیطانیان لعنت کند . آمین یا رب العالمین  

همچنین ببینید

آرامه ی جان من …

آرامه ی جان من … سلام چادر قشنگ من اکنون که برایت مینگارم لبخند تو ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *