خانه / خبر و تحلیل / زنان مسلمان را از چنگ دیوصفتان انگلیسی نجات دهند

زنان مسلمان را از چنگ دیوصفتان انگلیسی نجات دهند

احقاق حقوق حقه بانوان مسلمان

دختران عضو انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران:
سازمان‌های بین‌المللی زنان مسلمان را از چنگ دیوصفتان انگلیسی نجات دهند

خبرگزاری فارس: دختران عضو انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران در نامه ای خواستار واکنش فراکسیون زنان مجلس و معاونت امور زنان ریاست جمهوری، نسبت به احقاق حقوق حقه بانوان مسلمان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دختران عضو انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران در بیانیه‌ای خواستار واکنش دستگاه دیپلماسی کشور و فراکسیون زنان مجلس و معاونت امور زنان ریاست جمهوری، نسبت به احقاق حقوق حقه بانوان مسلمان شدند.

به گزارش فارس متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

انتشار خبر حمله چهار زن یهودی انگلیسی به دختر دانشجوی مسلمان “زهرا کاظمی صالح ” به دلیل استفاده وی از حجاب و رعایت عفاف اسلامی آن هم در آستانه سالروز شهادت یگانه بانوی عالمین بانو حضرت صدیقه طاهره(س) موجب تألم خاطر دانشجویان دختر ایران اسلامی شد.

پس از شنیدن خبر شهادت “مروه الشربینی ” زن مسلمان بارداری که در یک دادگاه آلمانی با ضربات متعدد چاقو توسط یک یهودی نژادپرست دیگر به شهادت رسید، این برای چندمین بار است که شاهد ظلم ناروای این قوم متحجر زورگو و تعرض آن‌ها به زنان مسلمان هستیم.

این جنایات کم نیستند وقتی که از برخورد خصمانه رژیم آمریکا با “شهرزاد میر‌قلی‌‌خان ” شهروند ایرانی بی‌گناهی که از سال ۲۰۰۷ به اتهامی واهی و دروغین که هرگز صحت آن اثبات نشد در آمریکا زندانی است، صحبت می‌شود.

دوری چند ساله این مادر از فرزندان و خانواده‌اش و تحمل داغی که به سبب شکنجه‌های سخت بر پیکر نحیف و ضعیف او روا می‌دارند، قلب هر انسان آزادی‌خواهی را رنجور می‌کند.

نقطه اوج این سنگدلی‌ها و ددمنشی‌ها بی تفاوتی نسبت به کشتار مردم مسلمان بحرین خصوصاً زنان در هفته های اخیر است. این چه ظلمی است که پایان ندارد تاجایی که اکنون بالغ بر صدها زن مسلمان آزادی‌خواه در زندان‌های رژیم سفاک آل‌خلیفه و آل‌سعود به‌سر می‌برند و کسی از سرنوشت آنان خبری ندارد.

“جواهر عبدالامیر کویتیان “، دختر دانشجوی مسلمان که یک ماه پیش در دانشگاه در اثر حمله‌ی مأموران رژیم فاسد بحرین دچار ضربه‌ی مغزی شده بود، روز گذشته پس از یک ماه کما به شهادت رسید.

“بهیه العرادی ” زن مسمان دیگری که هفته‌های گذشته در اثر اصابت گلوله‌ی جنگی به گردن مبارک خود به شهادت رسید.

کثرت موارد هتک حرمت و تجاوزی که به حقوق و حریم امن بانوانی که مادامی به قداست آنان لطمه‌ای وارد نشده، بغض در گلو و اشک در چشم را به فریاد و خون تبدیل کرده و دیگر یارای صبر و سکوتی بیش از این را نداریم.

مگر زنان مسلمان چه جرمی مرتکب شده‌اند که در نقطه به نقطه کشورهایی که مدعی آزادی و دفاع از حقوق زن هستند، این‌چنین مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. جز این است که تنها جرمشان همین داشتن حجاب و فرار از بی‌بندوباری دنیای غرب است؟ جز این است که ریحانه‌های اسلام چیزی جز حفظ لطافت تبع و نظر خود را نمی‌خواهند و گریزانند از زمختی‌های زن دیوصفت ساخته دست غرب؟ جز این است که هراس غرب از زن مسلمان و محجوب به حیا بسیار بیشتر از هوچی‌گران کنونی است که بیهوده سودای دفاع از زن را سر می‌دهند؟

در همین راستا سخنی داریم با قشرهای متعددی که هر یک به نوعی و بسته به جایگاه خود مخاطب ما دانشجویان دختر عضو انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌‌های تهران قرار می‌گیرند:

اول، خطاب به خواهران و همکلاسی‌های عزیزمان در ایران اسلامی و دیگر نقاط جهان؛ قطع یقین باید گفت اینکه امروز هجمه‌های امپریالیسم جهانی نسبت به زنان مسلمان و حجاب آنان شدت یافته، بیانگر اثرگذاری و کارگر بودن سلاح عفاف و خویشتنداری و حفظ کرامت یک زن است که این‌چنین زخم بر پیکره استعمار و استکبار جهانی می‌زند و چه زیبا گفتند برادران شهید و مجاهدمان که اثرگذاری سیاهی چادر من و تو را از سرخی خون مقدس خود بالاتر می‌دانستند و جنگ امروز ما چیزی جز همین صیانت از حریم حجاب نیست.

دوم، خطاب به زنانی که مدام دم از آزادی زن می‌زنند در حالی‌که چیزی جز برهنگی و کالایی شدن زن در باور و عملکرد خود نداشته‌اند؛ بدانید که هرگز یک بانوی مسلمان اصیل و موقر تن به ذلت و نسخه‌های شومی که امثال شما در دفاع از سیاست‌ها و رذیله‌های اربابان آمریکایی خود تجویز می‌کنید نداده و آن‌چه که فمنیست‌هایی همچون رهنورد، عبادی، بهبهانی و مقدم برایش بیان می‌کنند در مقابل درسی که از کلاس بانوی عشق و ادب، زینب کبری(س) آموخته‌است، به زباله‌ای هم نمی‌ارزد.

سوم، خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور و فراکسیون زنان مجلس و معاونت امور زنان ریاست جمهوری؛ برشماست که هر چه سریع‌تر در راستای تظلم‌خواهی و احقاق حقوق حقه بانوان مسلمان مطالبه‌گر دستگاه‌های بین‌المللی باشید و به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که بیش از دیگر نقاط جهان برای زنان خود امنیت را به ارمغان آورده است و شأن و منزلت قائل است، اقدامی درخور انجام دهید و بدانید که سکوت بیش از این را هرگز برنمی‌تابیم.

چهارم، خطاب به سازمان ملل و دیگر نهاد‌های مدعی حقوق‌بشر؛ فضاحت آور هرزمانی که سکوت شما در مقابل جنایات صهیونیست‌ها و نژادپرستی‌های آنان را در جریان جنایان جنگ ۲۲روزه غزه، قتل‌عام‌های جنگ ۳۳ روزه لبنان، نسل‌کشی در بحرین، یمن، لیبی و … را می‌بینیم. . عجب ندارد و ما خوب می‌دانیم امثال بان‌کی‌مون هیچ گاه هیچ اختیاری از خود نداشته‌اند توقعی هم نداریم که این جنایات را که البته وظیفه شماست، محکوم کنید فقط یک سخن از سر رنج یک مادر و یک خواهر دردکشیده می‌گوییم: آقای بان‌کی‌مون لعنت خدا بر شما و هم‌کیشانتان، اگر دین ندارین لااقل آزادمرد باشید و استعفا دهید تا این‌چنین ننگ صهیونیست‌ها و وحشی‌گری‌های آنان را به گردن نگیرید.

و آخر، ما دانشجویان دختر عضو انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران پایتخت ایران اسلامی ضمن اعلام همدردی با زنان مسلمان در هر کجای جهان فریاد بر‌می‌آوریم که همچنان بر مسیر حق فاطمی و زینبی مادران و بانوان رشید اسلام ایستاده‌ایم و هر زمانی که ولی امر زمانمان فرمان دهند همتای برادران شجاع، غیور و مسلمان خود در تشکیل جبهه متحد اسلامی برای نابودی ظلم و کفر جهانی قیام خواهیم کرد کما اینکه امروز نیز مجاهدت در سنگر علم، دانش و خانواده لحظه‌ای را از رسالت‌های خود دانسته و در انجام آن لظحه و آنی فروگذار نمی‌کنیم.

امید است که آن منتقم و “مرهم زخم علی مرتضی در کوچه‌ها ” تشریف‌فرما شوند تا تحت لوای سید و مولایمان سید علی حسینی خامنه‌ای قطره قطره خون خود را در مسیر حق و شریف‌شان فدا کنیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دختران عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم
دختران عضو انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران
دختران عضو انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف
دختران عضو انجمن‌ اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد
دختران عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001311820

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *