خانه / خبر و تحلیل / درحاشیه نمایش تصاویرزنان نیمه عریان در سیما
2

درحاشیه نمایش تصاویرزنان نیمه عریان در سیما

در حاشیه نمایش تصاویر زنان نیمه عریان در سیما

در طی این مسابقات و همچنین اختتامیه آن، شاهد بودیم به کرات صدا و سیما در گزینش و پخش تصاویر مربوط به این مسابقات به باورهای فرهنگی مردم کشورمان اعتنا ننمود.از جمله پخش تصاویر زنان تدارکاتچی! این مسابقات که به صورت نیمه عریان(شاید هم کمی بیشتر از نیمه عریان!) و با پوشش زننده در سالن حضور داشتند.نمی دانیم چرا مسئولان صدا و سیما از این امر مهم غفلت کردند.البته تکرار چنین صحنه هایی در طول مسابقات وزنه برداری و همچنین برخی تصاویر و صحنه ها در سایر مسابقات ورزشی و غیر ورزشی- که قبلا نیز در این باره صحبت نموده ایم -ما را بر آن می  داردکه به اینگونه مسایل نام “غفلت”  ننهیم.شاید بهتر باشد برای این رویداد نام “تساهل و تسامح فرهنگی” را انتخاب کنیم.چرا که اهل بصیرت خوب می دانند دشمن در حال هجوم خزنده به مبانی اخلاقی و اعتقادی ما می باشد.اگر افرادی معنی این عبارت را نمی دانند و یا فراموش کرده اند! باید گفت که معنی این عبارت همان “بی غیرتی ” است…

2

 

در روزهای اخیر شاهد برپایی مسابقات جام جهانی وزنه برداری در کشور فرانسه بودیم.خوشبختانه تیم ملی وزنه برداری کشورمان نیز با قدرت در این مسابقات ظاهر شد و در پایان توانست با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۱ برنز به مقام سومی جهان دست پیدا کند.

شنیدن و دیدن این اخبار خوش شادی مردم و بخصوص جوانان را در این ایام مبارک مضاعف نمود.اما متاسفانه در کنار این شادمانی، وجود برخی بی مبالاتی ها در عرصه مدیریت رسانه باعث کدورت خاطر و رنجش گردید.

در طی این مسابقات و همچنین اختتامیه آن، شاهد بودیم به کرات صدا و سیما در گزینش و پخش تصاویر مربوط به این مسابقات به باورهای فرهنگی مردم کشورمان اعتنا ننمود.از جمله پخش تصاویر زنان تدارکاتچی! این مسابقات که به صورت نیمه عریان(شاید هم کمی بیشتر از نیمه عریان!) و با پوشش زننده در سالن حضور داشتند.نمی دانیم چرا مسئولان صدا و سیما از این امر غفلت کردند.البته تکرار چنین صحنه هایی در طول مسابقات وزنه برداری و همچنین برخی تصاویر و صحنه ها در سایر مسابقات ورزشی و غیر ورزشی- که قبلا نیز در این باره صحبت نموده ایم -ما را بر آن می  داردکه به اینگونه مسایل نام “غفلت”  ننهیم.شاید بهتر باشد برای این رویداد نام “تساهل و تسامح فرهنگی” را انتخاب کنیم.چرا که اهل بصیرت خوب می دانند دشمن در حال هجوم خزنده به مبانی اخلاقی و اعتقادی ما می باشد.اگر افرادی معنی این عبارت را نمی دانند و یا فراموش کرده اند! باید گفت که معنی این عبارت همان “بی غیرتی ” است.

به یاد دارم زمانی که اینترنت تازه در کشور و دانشگاهها نشر یافته بود جوانانی بودند که  از دیدن برخی تصاویر ابا داشتند اما همینک این تصاویر برایمان به” تصاویر معمولی” در دنیای اینترنت تبدیل شده  و دیگر کسی نسبت به این تصاویر حساسیتی ن850_m_105_kg_06_szj_resizeدارد. چه خوب! با این روش می توانیم سایر حساسیتها را نیز از بین ببریم! اصلا همین حساسیتهاست که جلوی پیشرفت ما را گرفته است!

اما باید هشدار دهیم که برخی مسایل به تدریج در انسان رسوخ می کنند شاید روزی ما به خود آییم و ببینیم دیگر تعصبی نسبت به هیچ چیز نداریم. .. دشمن خیلی صبور است ما توصیه به صبر شده ایم اما این توصیه را دشمن عملی نموده  و با صبر و مرحله به مرحله در حال فتح سنگرهای اخلاقی و معنوی جامعه است.چرا نباید نسبت به این امر مهم در صدا و سیما و جامعه حساسیتی باشد.خودمان را می گویم.هر کسی بایددر درون خود تامل کند.ما چند روزصبر کردیم تا واکنشها را نسبت به این اقدام صدا و سیما ملاحظه کنیم اما هیچ بانگ حق طلبی فریاد بر نیاورد و مجبور شدیم خودمان فریاد بزنیم نه به اقدام صدا و سیما -که البته بسی جای تاسف و تاثر دارد- بلکه به خودمان؛چرا که قبلا حساسیت داشتیم ،اعلام برائت می کردیم ،محکوم می نمودیم، بیانبه می دادیم اما امروز…

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *