خانه / خبر و تحلیل / وضیعت ناهنجار پوشش در دارالعباده

وضیعت ناهنجار پوشش در دارالعباده

 با فرا رسیدن فصل بهار وگرم شدن نسبی هوا معمولا تغییر محسوسی در نوع پوشش رخ میدهد که امری طبیعی است. اما همانطور که میدانیم همه ی ما به عنوان شهروندان یک جامعه ی مسلمان ابتدا ملزم به رعایت ضوابط عرفی وشرعی جامعه ی خود هستیم.

با این وجود متاسفانه امسال شاهد عرضه واستفاده ی چشمگیر مانتوهای آستین کوتاه آنهم در شهر دارالعباده ی یزد هستیم که این خود چهره ی ناهنجاری به اماکن عمومی داده وقباحت برهنگی را ریخته است.بنا بر احساس وظیفه ی شرعی وبا توجه به ضرورت پیگیری طرح امنیت اجتماعی وعفاف وحجاب بر آن شدیم تا پیگیری این موضوع را از مسئولین مربوطه مطالبه کنیم .

لذا با اشخاص مسئول وارگانهای مربوطه ی ذیل طی چند روز وبه صورت مکرر تماس گرفتیم که متاسفانه  هیچ کدام ازمسئولین حاضر به پاسخ گویی نشده یا به ارگان دیگر ارجاع داده اند ویا به علت حضور در جلسه قادر به پاسخ گویی نبوده اند.

۱جناب سرهنگ جباری معاونت اطلاعات زیر مجموعه ی گشت ارشاد واماکن

۲آقای سیفی فرماندار یزد که قولپیگیری دادند اما باز هم موضوع عرضه وفروش مانتوهای  نامناسب وآستین کوتاه را به اداره ی بازرگانی ارجاع دادند.

۳آقای مفیدی ستاد امر به معروف ونهی از منکر که این موضوع را به خود مربوط ندانسته وارجاع داده اند به آقای دشمن فنا ایشان نیز آن را در حیطه ی مسئولیت خود ندانسته اند وبه اماکن نیروی انتظامی ارجاع داده اند.

نکته جالب وجود انبوه دستگاه ها وادارات دولتی وغیر دولتی است که درباره ی امنیت اخلاقی ومعنوی جامعه ی خود وظایف مصرح قانونی دارند اما در مقام عمل همگی غایب یا در جلسه اند وبه نوعی از بار مسئولیت شانه خالی می کنند.

آقایان مسئول بدانید اکثریت جمعیت یزد متدین ،مومن وپایبند به احکام شرعی هستند ودر این میان اگر عده ای در این دیار حاضر نیستند حریم عفاف وحجاب جامعه را رعایت کنند این وظیفه ی شماست که با کار فرهنگی ویا بر خورد قهری از رواج بی بند وباری وکم رنگ شدن عفت در عرصه ی اجتماع جلوگیری کنید .این حق مسلم جوانان ونوجوانان عزیز است که در محیطی سالم وبه دور از هرزگی به رشد وتعالی مادی ومعنوی خود ومیهن عزیزشان بیندیشند.

طلوع یزد در روزهای آتی پیگیر عملکرد منفعلانه ونامطلوب ادارات ذیربط در موضوع عفاف وحجاب وامنیت اخلاقی خواهد بود انشا ا…

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *