خانه / خبر و تحلیل / مغزهای باهوش زیر چادر

مغزهای باهوش زیر چادر

سلام دوستان خوبم

من باز میخوام در مورد حجاب بنویسم، موضوعی که حرف واسه گفتن زیاد داره و دشمنان اسلام تا می تونن واسه جوونای ما در این مورد (و موارد دیگه) شبهه ایجاد میکنن.

مثلا یکی از این شبهه ها اینه که میگن حجاب باعث محدودیت زن میشه!!!!

اما اگه فقط کمی در این مورد فکر کنیم می فهمیم که یکی از مهم ترین دلایل به وجود اومدن حجاب اتفاقا اینه که  زن بتونه حضور اجتماعی داشته باشه…حضور اجتماعی همراه با آرامش هم برای زن و هم برای مرد

چرا این دایه های مهربون تر از مادر انقدر نگران آزادی دختران ما هستند؟؟؟؟

آیا حجاب واقعا دختران ما رو محدود کرده؟؟؟؟

هیچ صاحب گنج وگوهری ، جواهرات خود را بدون حفاظ درمعرض دید رهگذران نمی گذارد تابدرخشد و چشم و دل برباید؛ چون خودِ جواهر ربوده می شود.

اگر درِشیشه عطر را باز بگذاری عطرش می پرد

اگر رشته مرواریدت را در کمد وصندوق نگذاری و در آن را نبندی ربوده می شود

وقتی با پوشیدن لباس خود را از سرما حفظ می کنی خودت را «مصون‌‌» ساخته ای نه«محدود» و زندانی!!!

مواجهه غرب با دیدگاه امام خمینی (ره) درباره حجاب

حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه سال ۵۷ خود با خبرنکار رادیو “مونت کارلو” اعلام کرد : ” … حجاب به معنای متداول میان ما که اسمش حجاب اسلامی است با ازادی مخالفتی ندارد. اسلام با آنچه خلاف عفّت است، مخالفت دارد … زنان شجاع ما دیگر از بلاهایی که غرب به عنوان تمدن به سرشان آورده است به ستوه آمده اند و به اسلام پناهنده شده اند.

این اظهارات حضرت امام (ره) آنچنان حکیمانه و قاطعانه بود که بعدها رسانه های غربی مجبور به اعتراف و تایید آن فرمایشات شدند.

روزنامه آلمانی ” فرنکفورتر و روند شاو” در مقاله ای با عنوان  “مغزهای باهوش زیر چادر”  حجاب زنان ایرانی را ستوده و نوشته است: حجاب در ایران، نه تنها برای زنان ایرانی محدودیت ایجاد نکرده؛ بلکه به آنان امکان داده تا بتوانند به راحتی به پیشرفتهای خود، ادامه دهند

این روزنامه به مقایسه ی، وضعیت علمی زنان ایرانی قبل و بعد از انقلاب تصریح کرد: زنان ایرانی در زمان رژیم پهلوی از آزادی ظاهری بیشتری برخوردار بودند، اما درصد زیادی از آنها تحصیلات علمی نداشتند.

البته این اعتراف رسانه های غربی به منظور ترویج و تبلیغ حجاب نبود بلکه در حقیقت هشداری بود به همه کسانیکه بنا دارند تا در مقابل پیشرفتهای ملت ایران ایستادگی کنند.

از همین رو مدیر ارشد انستیتوی لندن تصریح کرد: باید کشورهای اسلامی را با ترویج سکس، و “آیت الله” ها را با فرهنگ ” والت دیسنی” در سرزمین هایشان به محاصره در آورد. استفاده از زنان هرزه، از طریق توریسم و تکنولوژی های جدید اطلاعاتی از روش های آلوده سازی است. حالا زمان رها کردن سگهای جدید جنگ، چون ” مایکروسافت” و ” میکی ماس” است. ( نقل از کتاب ” فلسفه چادر حجاب برتر”، صفحه ۸۷)

میشل هولباک ( نویسنده فرانسوی) نیز راهکار خود برای ممانعت از پیشرفت مسلمین را اینگونه مطرح کرد:

جنگ بر ضد اسلام گرایی با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد، فقط با فاسد کردن آنها می توان به این پیروزی دست یافت، پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان، دامن های کوتاه فرو بریزیم.( نشریه فرهنگ اسلام، ۲۰/۱۰/۱۳۸۳)/بی باک

سایتش اینه

http://www.fr-online.de

بله این یک واقعیت مسلم است . زمانی که انسان با استعداد بر روی یک مقوله علمی ، متمرکز شود موفقیتهای بیشتری کسب میکند تا زمانی که همین انسان با استعداد وقت و تمرکز و حواس خود را معطوف به چندین موضوع نماید . یکی از مواردی که منجر به هرز رفتن تمرکز بر موضوعات علمی میشود ، توجه به بیش از حد به ظاهر و پوشش و آرایش و … است که فرصت معتنا بهی را در طول روز – بطور متوسط – از انسان میگیرد که اگر همین زمان و همین توجه ، صرف امور علمی شود ، موفقیتهای بیشتری را نصیب فرد خواهد نمود .

این مساله یک تحلیل منطقی است چه فرنکفورتر و روند شاو آنرا بیان کند چه نکند .

سلام بر بقیهالله الاعظم و منتظرانش

ای کاش میشد ماهم مقاله ای در پاسخ به این دوستان می نوشتیم که :
هوش و استعداد و مغز متفکر برای خود جایگاه یک سانی در تمام انسانها دارد . منتهی عده ای از ان محافظت میکنند . برایش ارزش قایل میشوند و از دسترس تاراج و فریبکاری و مشغولیت به لهو ولعب حفظش می کنند (ان هم با حجاب عفت و حیا که میان مرد وزن تفاوتی ندارد)و البته که این حجاب عفت و حیا در زن مضاعف است به دلایل بهره مندی مضاعف از ظرافت خلقت.
و هر گاه برای هرچیز با ارزشی قیمت و بهای مناسب پرداخت شود قطعا” بهره وری مناسب هم حاصل میشود .


خانمی که میخواد در اجتماع حضور فعال و مجالی برای بیان افکار و اندیشه هاش بدون اینکه از او استفاده ابزاری بشه رو داشته باشه ، باید به طریقی توجه اجتماع به زیبایی ظاهری و جسمی خودش ( که مانعی برای تحقق این امر هست ) رو کاهش بده. برای این کار ، پوشش مناسب ترین وسیله است. و مسلما برای چنین خانمی با چنین هدفی ، آرامش و راحتی هم همراه خواهد داشت و به او در تحقق اهدافش توفیق بیشتری میده.

مگر اینکه کلا هدف دیگه ای از حضور در اجتماع داره ، که در اینصورت پوشش براش اسباب ناراحتی است.


……………………………………… حق یارتان …………………………………….

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *