خانه / خبر و تحلیل / نشانه‌های ترویج بد‌حجابی در جامعه جمع‌آوری شود

نشانه‌های ترویج بد‌حجابی در جامعه جمع‌آوری شود

امام جمعه قیروکارزین گفت: در مکان‌های عمومی و به ویژه بازارها تصاویر و نشانه‌هایی که باعث ترویج فرهنگ بدحجابی در جامعه‌اند جمع‌آوری شود.

حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر مسائل مهمی هستند که باید توسط مسئولان با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: اگر چه این مسائل به دلیل اهمیت بالای خود در مراسم مختلف تکرار می‌شود اما با توجه به تکرار برخی مسائل مهم در قرآن، پی می‌بریم که تاکید بیشتر سبب نهادینه شدن این موضوعات است.

امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه مسائل فرهنگی در سطح بالاتری از مسائل عمرانی قرار دارند، تصریح کرد: منکراتی در جامعه وجود دارد که باید با راهکارهایی اصولی با آن رو به رو شد و اعتبارات خاصی برای برخورد با این معضلات در نظر گرفته شود.

اکبری بیان داشت: در مکان‌های عمومی و به ویژه بازارها تصاویر و نشانه‌هایی که باعث ترویج فرهنگ بدحجابی در جامعه‌اند، جمع‌آوری شود.

وی اضافه کرد: باید صدای اذان در بازارها شنیده شود و از پخش آهنگ‌های غیر معمول در محیط بازار و  مغازه‌ها جلوگیری شود چرا که با احیای معروف‌ها، منکرات به حاشیه رانده می‌شوند.

امام جمعه قیروکارزین در پایان با تاکید بر اینکه اداره‌ها در ایام فاطمیه رنگ و بوی فاطمی به خود گیرند تصریح کرد: فضای شهر به ویژه اداره‌ها باید مزین به نشانه‌های ایام فاطمیه شود تا فرهنگ اهل بیت (ع) را در جامعه ترویج دهیم و حضور مسئولان در مراسم معنوی در طول سال بهترین امر به معروف است.

به گزارش فارس، در این جلسه موضوع امر به معرف و نهی از منکر به ویژه در بازار و آموزش اصناف و انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در بازار و برخورد با تخلف‌ها و بزه‌ها، فعال شدن بسیج اصناف و بحث نیاز به امام جمعه در بخش افزر و تسریع این امر از امور مهمی بود که مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات نیز در این مورد مصوب شد.

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *