خانه / خبر و تحلیل / انتخاب یک پاندا به عنوان یک زن برجسته!

انتخاب یک پاندا به عنوان یک زن برجسته!

بی حرمتی بی بی سی به زنان جهان:انتخاب ‘تیان تیان’ پاندای ماده چینی به عنوان یکی از ۱۲ شخصیت زن سال،موجی از انتقادها را بر روی سایت اجتماعی توئیتر علیه بی بی سی ایجاد نموده است.

 به گزارش رویترز عربی؛ انتخاب یک خرس پاندا به عنوان یکی از ۱۲ شخصیت محبوب زن، در سال ۲۰۱۱ توسط شبکه بی بی سی، ناراحتی شدید زنان جهان را در پی داشته است.

پیش تر نیز انتقادات شدیدی از این دست به این شبکه شده بود چرا که در لیست شخصیت های ورزشی سال ۲۰۱۱ خود از هیچ زنی نام نبرده بود.

در بین نوشته های این سایت یک پیام از معاون اسبق نخست وزیر انگلستان جان برسکت وجود دارد که گفته است: بی بی سی نتوانسته یک زن را مابین این همه شخصیت های ورزشی زن جهان انتخاب کند در حالی که یک حیوان توانسته است یکی از شخصیت های زن سال باشد!

بی بی سی در توجیه خود برای پاسخگویی به این انتقاد ها گفته است: «این بار اولی نیست که یک حیوان در لیست شخصیت های سال انتخاب می شود.»

این شبکه در بیانه ای اعلام کرده: « “تیان تیان” به دلیل اینکه یکی از بزرگترین سوژه ها برای شبکه های خبری در سال بوده است توانسته در این لیست قرار بگیرد و این بار اولی نیست که یک شخصیت غیر انسانی به عنوان شخصیت سال انتخاب می شود.»

 

 
 
 
 
wafa.ir

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *