خانه / پرونده ها / داستان / خود کرده را تدبیر نیست؛ یک ماجرای پند آموز

خود کرده را تدبیر نیست؛ یک ماجرای پند آموز

سال گذشته تصمیم گرفتم که یک دستگاه ماهواره خریداری کنم؛ اما همسرم با این تصمیم بشدت مخالفت کرد تا اینکه بالاخره در پی اصرارهای مکرر و بدون توجه به نظر وی اقدام به نصب ماهواره کردم.


شخصی با مراجعه به دفتر کیهان در الیگودرز در تشریح ماجرا گفت: نزدیک به ۱۰ سال قبل ازدواج کرده‌ام و حاصل این ازدواج دو فرزند است.

وی که ساکن یکی از شهرهای همجوار الیگودرز است؛ گفت: سال گذشته تصمیم گرفتم که یک دستگاه ماهواره خریداری کنم؛ اما همسرم با این تصمیم بشدت مخالفت کرد تا اینکه بالاخره در پی اصرارهای مکرر و بدون توجه به نظر وی اقدام به نصب ماهواره کردم.

وی افزود: پس از مدتی و با تماشای برنامه شبکه‌های مختلف از کرده خود پشیمان شدم؛ اما چون این اقدام با اصرار خودم عملی شده بود به روی خودم نیاوردم تا اینکه پس از گذشت چندین ماه متوجه شدم رفتارهای همسرم تغییر کرده و کمتر به انجام فرایض دینی اهمیت می‌دهد. بطوری که سریال‌های شبکه فارسی وان در رأس همه امور زندگی ما قرار گرفته بود.

این فرد در ادامه افزود: مزاحمت‌های تلفنی، رد و بدل پیام و بی‌توجهی همسرم به من و بچه‌ها و… باعث شد که پس از مدتی متوجه شوم همسرم با تقلید از سریال‌های شبکه فارسی وان با جوانی دوست شده است.

این مرد نادم در ادامه گفت: در پی این رسوایی دادخواست طلاق داده و همسرم نیز بی‌تفاوت نسبت به موضوع من و بچه‌ها را‌‌ رها کرده و به منزل پدرش در تهران رفته است.

وی ضمن گرفتن قول از ما که نام و نشانش را فاش نکنیم گفت: تصمیم گرفتم داستان زندگی و فروپاشی آن را برای همه نقل کنم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که همچون من عامل فروپاشی زندگی خود را فراهم می‌کنند به همین جهت برای اینکه شناخته نشوم عازم شهرستان الیگودرز شده و مشکل را جهت درج در روزنامه با شما در میان گذاشتم.

منبع:بی باک

همچنین ببینید

داستان حجاب

بهش گفتم: امام زمان (عج) رو دوست داری؟ گفت: آره! خیلی دوسش دارم. گفتم: امام ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *