خانه / خبر و تحلیل / از بی حجابی در ایران تا تحمل ناسزا به خاطر حجاب در انگلیس!!

از بی حجابی در ایران تا تحمل ناسزا به خاطر حجاب در انگلیس!!

آنچه در زیر می آید حکایت کسانی است که در کشورهای غیرمسلمان و اسلام ستیز حجاب را برگزیده اند و تمام مشکلات و مصائب آن را با جان و دل برای حفظ دین و حیا و شرف خویش تحمل می نمایند.

از بی حجابی در ایران تا تحمل ناسزا به خاطر حجاب در انگلیس!!

بیاییم قدر کشور اسلامی مان را بدانیم. چراکه بانوانمان به راحتی می توانند حجاب را رعایت کنند و هیچ مشکلی برای این قضیه ندارند جز خون دل خوردن برای ناسپاسی برخی افراد و عدم رعایت حجاب و عفاف توسط برخی دیگر!! آنچه در زیر می آید حکایت کسانی است که در کشورهای غیرمسلمان و اسلام ستیز حجاب را برگزیده اند و  تمام مشکلات و مصائب آن را با جان و دل برای حفظ دین و حیا و شرف خویش تحمل می نمایند.

بنا به خبر خبرگزاری فارس،یک مادر تازه مسلمان انگلیسی که هر روز در راه مدرسه هنگامی که فرزندانش را به خانه می‌آورد مورد تمسخر و اذیت عده ای دانش آموز قرار می‌گیرد.

 

خبرگزاری فارس: آزار و اذیت مادر تازه مسلمان انگلیسی به دلیل داشتن حجاب

به گزارش خبرنگار دیپلماسی عمومی و جنگ نرم این خبرگزاری ، سایت خبری «تلگراف و آرگوس برادفورد» در گزارشی به قلم «هانا بیکر» می‌نویسد: ماد که به دین اسلام گرویده، مورد تمسخر و اذیت عده‌ای دانش آموز یکی از شهرهای انگلیس قرار گرفته است.
 
*آزار و اذیت مادر مسلمان و فرزندانش تنها به دلیل داشتن حجاب 
 
این مادر انگلیسی که به دین اسلام گرویده است هر روز هنگامی که فرزندانش را از مدرسه به خانه می‌آورد مورد تمسخر دانش آموزان دیگر قرار می‌گیرد. «تریسی شاه» که ۳۱ ساله که در شهر شیپلی زندگی می‌کند و روسری می‌پوشد مدعی است او از ماه فوریه مورد آزار و اذیت گروهی از دانش آموزانی قرار گرفته که در جاده «کانال» و کوچه «گیسبی» با اتوبوس از کنار وی رد می‌شوند. وی می‌گوید این دانش آموزان به او توهین می‌کنند و به روی او و فرزندانش آب دهان می‌اندازند.
 
*توهین آشکار دانش آموزان به زن مسلمان و کودکانش
 
این افراد به سمت دختر ۲ ساله این مادر انگلیسی آب پرتقال پرتاب می‌کنند و از پنجره های اتوبوس به رویشان آب می‌پاشند و به آنها ناسزا می‌گویند. این مادر که در سال ۲۰۰۳ قبل از ازدواج با همسرش به دین اسلام گرویده است و هم اکنون دارای ۳ فرزند است می‌گوید این افراد به من دشنام می‌دهند و از پنجره های اتوبوس داد می‌زنند که چرا حوله به سر کرده ای؟

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *