خانه / پیامدهای جامعه بی حجاب و بی بندبار / جاذبه های جنسی ابزار برخی سیاسیون + تصاویر

جاذبه های جنسی ابزار برخی سیاسیون + تصاویر

استفاده از دختران و پسران زیبا در ستادهای انتخاباتی و انتشار تصاویر آنان بصورت گسترده، راه اندازی میتینگ های مختلط انتخاباتی و… تنها گوشه ای از اقدامات آشکار برخی سیاسیون برای فریب جوانان بوده است.

جاذبه های جنسی ابزار برخی سیاسیون

نیازهای مشروع جنسی و دنیوی جوانان یکی از مسائلی است که همواره سوء استفاده گران به منظور رسیدن به اهداف و خواست خود بر روی آن سرمایه گذاریهای کلانی نموده اند.

به گزارش سرویس دین و اندیشه بی باک، یادمان نرفته در دوران اصلاحات زمانیکه برخی کاندیدا موقعیت خویش را در خطر می دیدند، بحث آزادی های خلاف ضابطه و قانون و شرع را مطرح می کردند و از این قبال با فریب افکار عمومی، برای خود کرسی هایی در مجلس یا سایر مناصب فراهم می نمودند.

استفاده از دختران و پسران زیبا در ستادهای انتخاباتی و انتشار تصاویر آنان بصورت گسترده، راه اندازی میتینگ های مختلط انتخاباتی و… تنها گوشه ای از اقدامات آشکار برخی سیاسیون برای فریب جوانان بوده است.

 



این شیوه در بین بسیاری از سیاسیون دنیا تبدیل به یک امر متداول و طبیعی شده است به گونه ای که چندی پیش”ولادیمیر پوتین”، رئیس‌جمهور سابق و نخست‌وزیر کنونی روسیه از روش آنلاین برای تبلیغات خود استفاده کرده و کسانی که برای او تبلیغ می‌کردند ، خود را “ارتش پوتین” می‌نامیدند؛ اما سربازان این ارتش مجازی کسانی نبودند جز دخترکان زیبارو و مدل‌هایی که با جاذبه‌های جنسی خود برای آقای نخست‌وزیر دست به تبلیغ می‌زدند!

این سوء استفاده ها تنها به کار برخی سیاسیون خلاصه نمی شود بلکه کسانیکه بدنبال منافع اقتصادی و مالی نیز هستند، برای فروش بیشتر کالاهای خود از این شیوه نامشروع استفاده می کنند.

تحقیقی قدیمی در این زمینه حاکی است:
«جاذبه‌های جنسی» تکنیک رایجی است که کارشناسان تبلیغاتی غرب سعی دارند با بهره‌گیری از آن فرصت‌های مطلوبی برای عرضه و فروش بیش‌تر محصولات و کالاها بیافرینند.

کارشناسان تبلیغاتی در جلسات گفت‌وگو و تصمیم‌گیری‌بارها دربارهء اثربخشی این تکنیک اظهار نظر کرده و عقاید و باورهای خود را برای نمایندگان شرکت‌ها به وضوح تشریح کرده‌اند. پایه ی اساسی استدلال کارشناسان بر این باور مبتنی است که تجربیات فراوان به همراه گزارش‌های عینی فروش نشان می‌دهد «جاذبه‌های جنسی» بیش‌ترین تاثیر را بر مخاطبان و خریداران بر جای می‌گذارد.

به این رو کارشناسان تاکید می‌ورزند «آزموده را آزمودن خطاست» به گفته ی آنان هنگامی که جداول فروش به خوبی مهر تاییدی است بر صحت این نظر، پس باید از نمادها و جاذبه‌های جنسی بیش‌تر و بهتر در تبلیغات سود جست.

مجریان تبلیغات نیز براساس تصمیم‌گیری و هماهنگی نمایندگان شرکت‌ها و کارشناسان تبلیغاتی به سرعت وارد کارزار شده و با هنرآفرینی‌های ساحرانه تلاش می‌کنند این تکنیک را در عرصه‌های متنوع آگهی‌های مطبوعاتی و تلویزیونی اجرا کنند.

براساس پژوهش‌های انجام شده بیش از یک چهارم آگهی‌های مجلات کشورهای غربی، حاوی مدل‌های زنانه ی جذاب است.

مجریان تبلیغاتی نیز با تکیه بر علم و هنر تلاش فراوانی داشته‌اند تا از این مدل‌های زنانه و نمادهای ترغیب‌برانگیز نهایت استفاده در عرضه ی کالا به عمل آید. پژوهش‌های پیگیر و متوالی درباره آگهی‌های مطبوعاتی نشان می‌دهد بهره‌مندی از مدل‌های زنان روند رو به رشدی داشته است.

همچنان که در سال ۱۹۵۱ این تبلیغات ۱۰ درصد از آگهی‌ها را به خود اختصاص داده و در سال ۱۹۷۱ با سیر صعودی ۲۷ درصدی این نوع از آگهی‌های مطبوعاتی روبه‌روییم.

کارشناسان تبلیغاتی با آگاهی از پژوهش‌ها، توانستند توجه بسیاری از شرکت‌های بازرگانی و تجاری و تولیدی را به این سمت و سو بیش‌تر جلب کنند که هیچ نماد و مدل دیگری به اندازه ی «جاذبه‌های جنسی» قادر به تامین فروش بیش‌تر یا ارایهء بهتر کالا نیست.
قدرت «جاذبه‌های جنسی» آشکار بود، اما بهره‌مندی وسیع در عرصه بلامنازع و بدون رقیب، این فکر را برانگیخت که آیا این مسیر همیشه ما را به سلامت به نتیجه نهایی یعنی فروش بیش‌تر خواهد رساند؟
مطالعات پژوهشی که به صورت تک موردی اجرا می‌شد نشان می‌داد که مدل جنسی می‌تواند «ادراک» بینندگان را تحت تاثیر قرار دهد و در عمل فرد را برانگیزد تا به خرید اتومبیل به خصوصی اقدام کند.

برای مثال در سال ۱۹۶۸ پژوهشی_ به نام «تاثیر مدل‌های زنانه بر روی دریافت ویژگی‌های اتومبیل» اجرا شد.

حاصل این پژوهش آشکار کرد که مردان و زنان هم به آگهی‌های چاپی که مدل‌های زنانه در آن به کار رفته توجه می‌کنند و هم آگهی‌هایی که از مدل‌های زنان استفاده نکرده است.

با این تفاوت که آگهی‌هایی که در آن‌ها مدل‌های زنانه استفاده شده بود باعث شدند اشخاص، اتومبیل را پرجاذبه‌تر، جوان‌تر، زنده‌تر و دارای طرح بهتر ارزیابی کنند. در حالی که گروهی که آگهی‌های نوع دوم را دیده بودند، اتومبیل را دارای توان موتور بیش‌تر، ایمنی کم‌تر، گران‌تر و دارای سرعت متوسط بیش‌تر درجه‌بندی کردند.

با همه این تفاصیل ، اینکه جاذبه های جنسی و دنیوی تا چه حد می تواند بر روی افکار مخاطبان تاثیر بگذارد بسته به میزان درک و بینش مخاطبان و جوامع انسانی دارد. به قطع جوامعی چون ایران که مردمانش با تفکر ناب اسلامی و الهی رشد کرده باشند اسیر جاذبه های صرف جنسی نمی شوند. از همین رو برخی سیاسیون داخلی در کنار جاذبه های جنسی برای فریب برخی افراد ساده لوح، از رنگ و لعاب دینی نیز بهره بسیار بردند بعنوان مثل برخی از لباس مقدس روحانیت و همراهی خود با حضرت امام (ره) سوء استفاده نمودند و عده ای نیز سیادت و نسب خویش را علم کردند.

امّا با این حال این شیوه همچنان کارایی خاص خود را در برخی از اقشار جامعه دارا می باشد به گونه ای که فرق ضاله و گروههای انحرافی همچنان آنرا بهترین شیوه برای تبلیغات خود می دانند.

به گزارش بی باک به نقل از سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری؛ معاونت مطالعات راهبردی گروه های سلفی با روش های نوین در میادین اصلی شهر اصفهان به ترویج افکار خود می پردازند، اخیرا گروه های سلفی در سطح شهر اصفهان به صورت گسترده ای برای ترویج عقاید خود در میان جوانان فعالیت می کنند که این تبلیغات بطور علنی به میادین اصلی شهر نیز رسیده است.

 یکی از فعالیت های تبلیغی که اخیراً در اصفهان صورت می گیرد، حضور جوانان آراسته و بسیار شیک پوش در میادین اصلی شهر است که قرآن های کوچکی را به همراه شماره تماس های محل هایی که بیشتر آنان محل آموزش قرآن و در محل های بالای شهر اصفهان است به دختران هدیه می کنند. بر اساس این گزارش، این قرآن های کوچک که محل چاپ آنان در خارج ایران بوده است، تنها به دخترانی که پوشش مناسبی ندارند داده می شود.

گفتنی است، گروه ها و فرق متعددی در اصفهان در حال فعالیت هستند که فعال ترین آنها گروه های سلفی هستند که با برگزاری مراسم های آموزش قرآن، تفاسیر ضد شیعی خود را به جوانان ارائه می کنند.

 

 

حجاب و عفاف،حجاب وعفاف،عفاف و حجاب،عفاف وحجاب،utht, p[hf،utht, p[hf،p[hf, utht،p[hf, utht

همچنین ببینید

حد و مرز آزادی

آزادی کمله مقدسی است ولی هر چیزی دارای حد است. مثلا آیا انسان آزاد است ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *