خانه / خبر و تحلیل / بعد از اجرایی کردن قانون منع روبنده؛ تنبیه دولت سارکوزی توسط مسلمانان فرانسه

بعد از اجرایی کردن قانون منع روبنده؛ تنبیه دولت سارکوزی توسط مسلمانان فرانسه

گفتنی است، در بحران وحشتناک اقتصادی اخیر که اغلب کشورهای غربی و استکباری را در بر گرفته است، این تصمیم قاطع و هوشمندانه مسلمانان، می تواند یکی از شدیدترین مجازاتها علیه دولت اسلام ستیز فرانسه محسوب شود. زیرا آنها به خوبی می دانند که مسلمانان مقیم اروپا بویژه مسلمان هایی که در فرانسه زندگی می کنند از وضعیت مالی و اقتصادی بسیاری خوبی برخوردارند و از دست دادن چنین مصرف کننده هایی آن هم برای کشوری چون فرانسه که این روزها با بحران شدید اقتصادی مواجه است، بسیار گران تمام خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، تجار مسلمان فرانسوی در جواب به قانون منع پوشیدن روبنده و  ممنوعیت اقامت نماز جماعت در اماکن عمومی، بازارهای شهر پاریس را تحریم اقتصادی نمودند و از معاملات اقتصادی در این بازارها خود داری می کنند.

روزنامه “دیلی استار” نوشت: مسلمانان ثروتمند فرانسوی مغازه ها و فروشگاه های زیبای شهر پاریس را ترک کرده و برای تامین نیازهای خود به شهرهای سایر کشورهای اروپایی از جمله لندن سفر کرده و خریدهای خود را بصورت کلی انجام می دهند.

بر اساس این گزارش پاساژهای بزرگ شهر لندن شاهد افزایش ۴۰ تا ۴۵ درصدی فروش کالاهایشان هستند که این امر نشان دهنده تاثیر مصرف کنندگان مسلمان در بازارهای این شهر می باشد.

گفتنی است، در بحران وحشتناک اقتصادی اخیر که اغلب کشورهای غربی و استکباری را در بر گرفته است، این تصمیم قاطع و هوشمندانه مسلمانان، می تواند یکی از شدیدترین مجازاتها علیه دولت اسلام ستیز فرانسه محسوب شود. زیرا آنها به خوبی می دانند که مسلمانان مقیم اروپا بویژه مسلمانهایی که در فرانسه زندگی می کنند از وضعیت مالی و اقتصادی بسیاری خوبی برخوردارند و از دست دادن چنین مصرف کننده هایی آنهم برای کشوری چون فرانسه که این روزها با بحران شدید اقتصادی مواجه است، بسیار گران تمام خواهد شد.

لازم به ذکر است که در فروردین ماه امسال قانون ممنوعیت پوشیدن حجاب روبنده در اماکن عمومی فرانسه که یکی از بزرگترین مدعیان حقوق بشر و آزادی ادیان است، اجرایی شد تا فرانسه اولین کشور اروپایی باشد که این قانون را به اجرا می گذارد.

این قانون اسلام ستیز و جنجالی در (۱۱/ اکتبر /۲۰۱۰) تصویب شد و بر اساس آن هر زنی که در اماکن عمومی مانند پارک ها و یا مجتمع های تجاری و حتی خیابان ها و مترو اقدام به زدن روبنده به صورت خود کند ۱۵۰ یورو جریمه می شود.

به موجب این قانون هر مردی که همسر و یا خواهرش را وادار به پوشیدن حجاب اسلامی کند به حداقل یک سال زندان و پرداخت جریمه ۳۰ هزار یورویی محکوم می شود.

 

 

 

حجاب و عفاف،حجاب وعفاف،عفاف و حجاب،عفاف وحجاب،utht, p[hf،utht, p[hf،p[hf, utht،p[hf, utht

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *