خانه / خبر و تحلیل / تمام استانها متقاضی دانشگاه تک‎جنسیتی/ خواسته مردم را اجابت می‌کنیم

تمام استانها متقاضی دانشگاه تک‎جنسیتی/ خواسته مردم را اجابت می‌کنیم

هر چند دفتر آموزش‌های آزاد وزارت علوم از بررسی تقاضای راه‌اندازی دانشگاه تک‌جنسیتی در ۷ استان خبر داده اما معاون فرهنگی وزیر علوم در جمع‌بندی سفرهای استانی دولت اعلام کرد در همه استانها خانواده‌ها متقاضی ایجاد دانشگاه تک‌جنسیتی هستند.

غلامرضا خواجه سروی در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره گفت: موارد قابل توجهی در سفرهای استانی داریم که خانواده‌ها از هیئت اعزامی وزارت علوم می خواهند تا درخواستشان برای ایجاد دانشگاه تک‌جنسیتی در استانشان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری منتقل شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم افزود: مردم در سفرهای استانی هیئت دولت، تقاضایشان برای ایجاد دانشگاه تک جنسیتی در استانشان را یا به صورت مکتوب یا به طور شفاهی به مسئولان وزارت علوم ارائه می کنند.  

وی اضافه کرد: این طور هم نیست که صرفا یک سری از استانها درخواست راه‌اندازی دانشگاه تک‌جنسیتی داشته باشند بلکه این تقاضاها مربوط به همه استان‌ها می‌شود.

خواجه سروی یادآور شد: اینکه وزارت علوم به ایجاد دانشگاه‌های تک‌جنسیتی مجوز می‌دهد و موافق توسعه آن است، موردی است که خود خانواده‌ها و مردم‌ می‌پسندند و وزارت علوم نیز باید به خواسته مردم پاسخ دهد.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا تک جنسیتی بودن دانشگاهها منجر به ارتقای آموزشی دانشگاه می شود؟ به مهر گفت: تجربه محیط‌‌های دانشگاهی که اختلاط جنسیتی ندارند نشان داده که ارتقای علمی و سطح دانش در این دانشگاه‌ها بهتر و بالاتر است.

 

 

حجاب و عفاف،حجاب وعفاف،عفاف و حجاب،عفاف وحجاب،utht, p[hf،utht, p[hf،p[hf, utht،p[hf, utht

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *