خانه / خبر و تحلیل / حضور گسترده مردم یزد در راهپیمایی عفاف و حجاب
A1061402

حضور گسترده مردم یزد در راهپیمایی عفاف و حجاب

پس از نماز جمعه امروز صورت گرفت A1061402

خبرگزاری فارس: مردم دارالعباده یزد در جای جای این استان امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ترویج و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب حضور پرشکوه یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مردم دارالعباده یزد امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور در خیابان بر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کردند.

مردم امروز با حضور پرشکوه خود و سر دادن شعار “خواهرم‌، خواهرم، حجاب تو عزت است، پاداش این عزتت بهشت بی منت است “، بر حفظ حجاب در جامعه اسلامی تاکید کردند.

مردم یزد امروز همچنین با سر دادن شعار “اشاعه فساد و بی‌حجابی، سیاست کهنه آمریکایی ” انزجار خود را از دسایس و توطئه‌های آمریکا در بخش‌های مختلف سیاسی و فرهنگی اعلام کردند.

مردم یزد در این راهپیمایی باشکوه شعارهای “حجاب برتر، خشنودی پیامبر “، “حجاب حکم خداست، منکر آن بی حیاست “، “حجاب، سنگر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست ” و … خواستار حفظ حجاب در جامعه اسلامی و ورود متولیان امر به این مقوله مهم شدند.

“ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است، ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است ” و “آثار بدحجابی سقوط خانواده، امنیت اخلاقی دوام خانواده ” از دیگر توصیه‌های راهپیمایان یزد در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شد.

در پایان این راهپیمایی گسترده قطعنامه‌ای صادر شد که در آن بر قاطعیت دستگاه‌های اجرایی در اجرای قانون عفاف و حجاب، رفع کاستی ها و ضعف‌های دولت در معرفی الگوی حجاب به کارکنان اداری، دفاع از زنان محجبه در کشورهای اروپایی و آمریکایی، ورود درسی با عنوان عفاف و حجاب و فلسفه آن در کتب درسی توسط آموزش و پرورش، جلوگیری از تولید و عرضه کالاهای ضداخلاقی و ضد اجتماعی توسط وزارت ارشاد، اقدام وزارت علوم و جلوگیری از ترک شهر و دیار توسط جوانان برای کسب علم و تاسیس دانشگاه ویژه زنان، جلوگیری از برگزاری مراسم فساد و برخورد قاطع با دایرکنندگان این مجالس توسط قوه قضاییه و …. تاکید شد.

مردم نیز با قرائت هر بند از قطعنامه با سر دادن شعار الله اکبر بر اجرایی شدن مواد آن تاکید کردند.

نظیر این مراسم در شهرها و روستاهای مختلف استان یزد نیز برگزار شد.

p[hf , utht utht , p[hf

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *