خانه / خبر و تحلیل / نمایش مدل‌های گران و غیرکاربردی در نمایشگاه‌هایی به نام حجاب

نمایش مدل‌های گران و غیرکاربردی در نمایشگاه‌هایی به نام حجاب

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مردمی حجاب و عفاف گفت:

برخی از لباس‌های ارائه شده در نمایشگاه‌های پوشش اسلامی قابلیت کاربرد در سطح جامعه را ندارند همچنین قیمت برخی دیگر از آنها بسیار بالاست.

سمیرا خطیب‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: فعالیت‌های مختلف در جهت بهبود وضعیت حجاب و عفاف در جامعه قابل تقدیر است اما باید توجه داشت که در برگزاری نمایشگاه‌های حجاب و عفاف، لباس‌های ارائه شده کاملاً مطابق با معیارهای اسلامی باشند.

وی افزود: برخی از لباس‌های ارائه شده در نمایشگاه‌های پوشش اسلامی قابلیت کاربرد در سطح جامعه را ندارند همچنین قیمت برخی دیگر از آنها بسیار بالاست البته باید توجه داشت که اصل حرکت برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف را نمی‌توان زیر سؤال برد و باید تلاش کرد تا نقاط ضعف این نمایشگاه‌ها برطرف شود تا شاهد بهبود وضعیت پوشش در سطح جامعه باشیم.

* خلأ وزارت ارشاد در فرهنگ‌سازی برای پوشش مناسب

دبیر ستاد مردمی حجاب و عفاف با بیان اینکه انتقادهایی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما در زمینه گسترش حجاب و عفاف در کشور وارد است، گفت: چرا وزارت ارشاد و صدا و سیما اقدامات مناسبی را در زمینه فعالیت‌های فرهنگی انجام نمی‌دهند، یکی از عرصه‌هایی که وزارت ارشاد باید خلأ خود را جبران کند، فرهنگسازی در زمینه پوشش مناسب است.

خطیب‌زاده عنوان کرد: ستاد مردمی حجاب و عفاف با مسئولان مختلف از جمله وزرای ارشاد و آموزش و پرورش جلساتی را برگزار خواهد کرد تا علت ضعف آنها را در اجرای قانون گسترش فرهنگ حجاب و عفاف بررسی کند.

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب

🔶🔷🔆🔷🔶دوره تربیت مربی عفاف و حجاب🔆🔅قاصدان نجابت ۳ 🔅🔆🔺🔻حضوری و مجازی🔺🔻✅باحضور اساتید برجسته کشوری 🔴عناوین ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *