خانه / خبر و تحلیل / گردهمایی خانواده قاصدان نجابت به مناسبت هفته عفاف و حجاب

گردهمایی خانواده قاصدان نجابت به مناسبت هفته عفاف و حجاب

دکتر فلاح، روانشناس و استاد دانشگاه: به پاس قدرانی از عفت و حیای بانوان بایستی هدیه روز حجاب و عفاف نیز توسط همسزان به خانمها اهدا شود

همزمان با هفته عفاف و حجاب، گردهمایی خانوادگی مبلغین عفاف و حجاب یزد(قاصدان نجابت) در روز شنبه مورخ ۲۰/۴/۹۴ در سالن همایش آستانه مقدسه امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار گردید.

DSaaaaCN0716

به گزارش خبرنگار عفت، در این نشست صمیمی دکتر فلاح روانشناس و استاد دانشگاه به ایراد سخن پرداخت.

وی نگرش سیستمی به عفاف و حجاب را یک امر لازم و ضروری دانست و با بیان اینکه دین اسلام یک مجموعه کامل از اعتقادات، اخلاق و احکام می باشد، عفاف و حجاب را بخشی از این دستگاه عظیم دانسته و تاکید کرد: حجاب و عفاف میوه درخت توحید است و نگرش به عفاف و حجاب بایستی به عنوان بخشی از این مجموعه کامل باشد.

دکتر فلاح در ادامه سخنان خود با ذکر حدیثی به اهمیت کار مبلغان و همچنین اهمیت کار خانواده و همسرمبلغان در زمینه سازی برای شرکت مبلغان در دوره های آموزشی و تبلیغی پرداخت.

DSCN078gg4

وی خطاب به همسران مبلغان قاصدان نجابت ابراز داشت: به پاس قدرانی از عفت و حیای این بانوان که و مبلغان ، لازم است در کنار هدایایی از قبیل روز زن و… در روز عفاف و حجاب نیز به همسران خود هدیه بدهید.

محسن مسلمان، قائم مقام موسسه آفتاب ولایت در گفتگو با خبرنگار عفت عنوان داشت: طرح قاصدان نجابت با حضور ۸۰ نفر از طلاب و دانشجویان خواهر یزدی از بیستم تیرماه سال گذشته آغاز گردیده و طی یکسال گذشته ۴ دوره آموزشی و ۲ دوره مهارتی با حضور اساتید برجسته کشوری، برگزار شده و مبلغین قاصدان نجابت در سیر مطالعاتی طرح، تاکنون۵ کتاب را مطالعه و سپس مباحثه نموده اند.

وی افزود: فاز دیگر طرح قاصدان نجابت، ورود به مدارس دخترانه و تبلیغ دراین مدارس با ابزارهای گوناگون از قبیل کارگاه، پوستر، نمایشگاه محصولات و پوشاک عفاف و حجاب، برگزاری مسابقه و تئاتر می باشد که از ابتدای سال جاری آغاز گردیده است.

قابل ذکر است در پایان مراسم، خانواده قاصدان نجابت روزه خود را در خانه سنتی ابراهیمی یزد افطار نمودند.

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب قاصدان نجابت ۴

این دوره ویژه فعالان عرصه جوان و قشر دانشجو و آمران به معروف و ناهیان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *