خانه / بانک اطلاعات / محصولات / معرفی مجموعه فلش کارت “زیباتر از شقایق”

معرفی مجموعه فلش کارت “زیباتر از شقایق”

این که می گویند شهدا می توانند برای همه مردم الگو باشند بیراه نیست. شهدا فقط کشته راه دفاع از میهن خود نیستند. اگر چه دفاع از وطن هم کاری بزرگ و حماسه ای سترگ محسوب می شود، اما وقتی زندگی ستاره های آسمان دفاع مقدس را مرور می کنیم نور وجودشان ما را به مسیری رهنمون می سازد که غایت آن، تربیت انسان های پاک و الهی است.

آنهایی که راه شهادت را برای دیدار با معشوق حقیقی خود برگزیدند سعی می کردند مجوز این ملاقات تماشایی را با کسب رضایت او به دست بیاورند. چه کسی است که نداند رضایت خدا از بندگانش در گروی رفتارهایی است که او را خشنود می سازد؟

یک جلوه از سیره عملی شهدا برای خشنود کردن خدای خود، توجه به مسئله حجاب و عفاف بوده است. سن شهدا را که ببینید اغلبشان جوان بوده اند. آنها هم به فراخور محیط و غرایز درونی، می توانستند برخی احکام الهی درباره حجاب را نادیده بگیرند. بعد هم رفتارشان را توجیه کنند که: جوان بودیم و جوانی کردیم، خدا می بخشد!!

“زیباتر از شقایق” یک مجموعه نفیس با طراحی منحصر به فرد است که ۲۵ خاطره آموزنده از التزام شهدا به مقوله حجاب و عفاف به همراه گزیده ای کوتاه از آیات و احادیث، توصیه های مقام معظم رهبری و وصایای شهدا در این خصوص را در برگرفته است.

این مجموعه اثر از مرکز فرهنگی مطاف عشق وابسته به موسسه روایت سیره شهدا مجموعه خاطرات کوتاه و موضوعی جهاد و شهادت است که توسط آقای مهدی منصوریان گردآوری و تدوین شده است.

شما میتوانید با پرداخت ۵۰۰۰ تومان این مجموعه ارزشمند را خریداری نمایید. برای خرید کلیک کنید.

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب قاصدان نجابت ۴

این دوره ویژه فعالان عرصه جوان و قشر دانشجو و آمران به معروف و ناهیان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *