خانه / بانک اطلاعات / محصولات / لوح فشرده چندرسانه‌ای شکوفه‌های گیلاس عفاف

لوح فشرده چندرسانه‌ای شکوفه‌های گیلاس عفاف

مراسم رونمایی از لوح فشرده چندرسانه‌ای شکوفه‌های گیلاس در مرکز جبهه فرهنگی حجاب و عفاف برگزار شد.

حجت الاسلام محسن دعایی دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف در مراسم رونمایی از لوح فشرده چندرسانه‌ای شکوفه‌های گیلاس که در مرکز جبهه فرهنگی حجاب و عفاف برگزار شد، درباره شاخص‌های زندگی سالم گفت: از شاخص‌های زندگی سالم فردی و اجتماعی رشد فضیلت‌هایی نظیر حیا، عفت و غیرت است.

وی افزود: نرم افزار و لوح فشرده چند رسانه‌ای شکوفه‌های گیلاس با هدف تبین ارزش هایی همچون حیا و عفت  تولید شده است.

دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف با بیان اینکه نرم‌افزار حاضر با همراهی مؤسسه آسمانه و موسسه نرم‌افزاری کوثر تهیه و ارائه ‌شده است، عنوان کرد: این نرم‌افزار ویژه مبلغان و فعالان حجاب و عفاف است، که در زمینه پاسخ به شبهات مطرح‌شده در فضای فرهنگی کشور برای نسل جوان و نوجوان کاربرد دارد.

حجت الاسلام  دعایی اظهار داشت: شکوفه‌های گیلاس شامل چهار بخش عفاف در نگاه، گفتار، خوردن و پوشش است و در هر بخش به‌صورت مجزا مصادیقی از عفاف را با تمسک به آیات قرآن، روایات شیعی، سخن بزرگان و ….. تبیین می‌کند؛ به‌طور نمونه در حوزه عفاف در خوردن که حوزه‌ای مهجور و کمتر توجه شده است مصادیق کم خوری، رزق حلال بیان‌شده و آن را عامل و یکی از روش‌های سامان یافتن اندیشه و افزایش قوای ذهنی معرفی می‌کند.

وی اظهار داشت: پرسه‌گردی چشم، اهمیت اطلاعات دریافتی از طریق آن، چشم‌چرانی و آزادی آن مبارزه با چشم‌چرانی در زمینه عفاف نگاه با زمینه‌ای جذاب و در عین ‌حال مخاطب پسند به طرح مسئله و پاسخ به شبهات می‌پردازد.

دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف افزود:  همچنین اهمیت چادر به ‌عنوان حجاب برتر، پاسخ به شبهه پرتکرار حجاب اجباری که از سوی جریان‌های معارض و ضد انقلاب در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شود بخش پایانی این نرم‌افزار است.

حجت الاسلام دعایی با بیان اینکه نرم‌افزار شکوفه‌های گیلاس دارای اپلیکیشن تلفن همراه است که قابلیت نصب بر روی تلفن‌های همراه را دارد، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته‌شده قرار است این نسخه در کافه بازار و از طریق اینترنت به دست مخاطبین برسد.

همچنین لازم به ذکر است بخشی از این نشست خبری، اختصاص به رونمایی از تازه‌های نشر جبهه فرهنگی حجاب و عفاف اعم از کتاب غیرت حسینی و عفت زینبی، پاسداری از عفت عمومی و شبکه مسائل حجاب و عفاف داشت.

در ادامه نشست دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف درباره این کتب عنوان کرد: کتاب پاسداری از عفت عمومی توسط خانم سمانه پرویان تالیف شده است، که در آن به مسائلی نظیر گرایش به سکولاریسم در حاکمیت پرداخته شده است و با ده ها دلیل عقلی، حقوقی و قانونی ثابت می‌کند که حکومت باید پاسدار عفت عمومی باشد، ما این کتاب را به همه مسئولان حکومتی سفارش می‌کنیم.

وی افزود: کتاب غیرت حسینی و عفت زینبی تالیف حجت الاسلام محمد حسن وکیلی است که در ده فصل بحث غیرت را مورد بررسی قرار می‌دهد، این کتاب برای افرادی که قصد تشکیل خانواده دارند بسیار مفید است، همچنین حضرت آیت الله سبحانی به آن تقریظ نوشته است.

حجت الاسلام دعایی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب شبکه مسائل حجاب و عفاف نوشته حجت الاسلام ایمان کاظمی مقدم است که بر اساس نظریه در تولید موضوعات اجتماعی به ۵۷۸ مساله را مورد بررسی قرار داده است پیشنهاد می شود که این کتاب را دانشگاهیان و حوزیان برای جبران فقدان ادبیات سبک زندگی عفیفانه در مدیریت دانش در دستور کار مطالعاتی خود قرار دهند.

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب قاصدان نجابت ۴

این دوره ویژه فعالان عرصه جوان و قشر دانشجو و آمران به معروف و ناهیان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *