خانه / از منظر اجتماعی روانی تاریخی / از منظر اجتماعی / طرحی سمّی و رنگی برای بانوی ایرانی

طرحی سمّی و رنگی برای بانوی ایرانی

کمپین چهارشنبه‌های سفید که نماد آزادی و بی‌حجابی است از جمله تاکتیک‌های مستقیم دشمن می‌باشد و هدفی جزء ترویج فرهنگ غرب و فرهنگ لذت‌محوری به جای سعادت‌محوری، ندارند. با توجه به این سم‌پاشی  وکینه‌توزی دشمنان برای مسموم کردم نهاد مقدس خانواده، بسیار ساده انگاری است که در برابر این نقشه‌های شوم عکس العملی نشان ندهیم.

چه زیبا خداوند متعال از نیرنگ‌های دشمن خبر می‌دهد آنجا که می‌فرماید:

وَمِنَ النَّاسِ مَنْ یُعْجِبُکَ قَوْلُهُ فِی الْحَیاهِ الدُّنْیا وَ یُشْهِدُ اللَّهَ عَلى‏ ما فِی قَلْبِهِ وَ هُوَ أَلَدُّ الْخِصامِ‏  [بقره/۲۰۴]

«گروهی از مردم هستند که گفتار آنان در امور دنیا باعث  تعجب تو می‌شود و خدا را بر آنچه در دل دارند گواه مى‏‌گیرند. این در حالى است که آنان، سرسخت‏‌ترین دشمنانند»

امروزه هجوم اصلی دشمن بر روی نهاد مقدس خانواده متمرکز شده است. بدیهی است که هر نوع بی‌توجهی به ضرر همه است. امروز تاکتیک تهاجمی دشمن تغییر پیدا کرده است از درون و آرام آرام متلاشی می‌کند. کمپین چهارشنبه‌های سفید به فکر آزادی و آرامش ما نیستند بلکه هدفشان ترویج فرهنگ آسایش‌طلبی به جای مسئولیت‌پذیری و لذت‌محوری به جای سعادت‌محوری می‌باشد، و از همه مهم‌تر دشمن خواهان تنزّل مقام رفیع همسر و نامی مقدس همچون مادر، در خانواده می‌باشد. براین اساس لازم است بر همه، اینکه نقش خانواده سالم و عشق پاک را درسعادت جامعه پر‌‌رنگ و تبلیغ کنند.

همچنین ببینید

آرامه ی جان من …

آرامه ی جان من … سلام چادر قشنگ من اکنون که برایت مینگارم لبخند تو ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *