خانه / خبر و تحلیل / برگزاری اختتامیه دوره تربیت مبلغ عفاف و حجاب در یزد

برگزاری اختتامیه دوره تربیت مبلغ عفاف و حجاب در یزد

همزمان با ایام ا… دهه فجر، آیین اختتامیه طرح تربیت مبلغ عفاف و حجاب با عنوان قاصدان نجابت در یزد برگزار شد.

به همت کانون فرهنگی هنری شهید سید جلیل ساداتی و موسسه آفتاب ولایت آیین اختتامیه طرح تربیت مبلغ عفاف و حجاب همزمان با ایام الله دهه فجر و سالروز میلاد بابرکت حضرت زینب (س) با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و رستگاری مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و جمعی از مبلغان شرکت کننده در این طرح در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) برگزار و گواهی پایان دوره به مبلغان طرح قاصدان نجابت اهدا شد.

14

این طرح از تابستان سال ۹۳ شروع و پس از نزدیک به دو سال در سال ۹۵ پایان یافت. در این دوره تبلیغی، مخاطبین طرح با برگزاری سیر مطالعاتی، کارگاه های اموزشی و مهارتی توسط اساتید موسسه طهورای قم آموزش‌های تبلیغی عفاف و حجاب جهت کار در مدارس را گذراندند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت های باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است

وی ادامه داد: اهمیت حجاب و عفاف در دین اسلام بر کسی پوشیده نیست اما بسیاری این موضوع را مختص بانوان می‌دانند در صورتی که رعایت مصادیق حجاب و عفاف برای آقایان هم ضروری است. در پایان گواهی افرادی که موفق به گذراندن دوره شده بودند اهدا شد.

2

لازم به ذکر است مبلغین قاصدان نجابت کار تبلیغی خود را در مدارس شهر یزد آغاز نموده اند که برگزاری کارگاه، نمایشگاه پوستر، نمایشگاه محصولات فرهنگی و پوشاک عفاف و حجاب از جمله این برنامه ها است.

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب قاصدان نجابت ۴

این دوره ویژه فعالان عرصه جوان و قشر دانشجو و آمران به معروف و ناهیان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *