خانه / خبر و تحلیل / کسب تندیس برنزین توسط سامانه جامع عفاف و حجاب

کسب تندیس برنزین توسط سامانه جامع عفاف و حجاب

211876_178سامانه جامع عفاف و حجاب یزد موفق به کسب تندیس برنزین در دومین جشنواره سراسری و ملی «عفاف، عزت، عشق» که در روز های چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در مشهد برگزار شد گردید.

در مراسم اختتامیه که با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد، از داوران و برگزیدگان کمیته های کتاب، شعر، مطبوعات، محصولات، فضای مجازی، آموزش و تبلیغ، پژوهش، کانون های فرهنگی، پوشش اسلامی،عکس، فیلم، پوستر و گرافیک تقدیر به عمل آمد.

سایت عفت از میان ۱۴ محور تعریف شده رصد نمای عین ودر حوزه فضای مجازی از میان ۱۲۵۱ سایت معرفی شده در زمینه عفاف و حجاب برنده تندیس برنزین  شد.

«رصدنمای ملی عین» بزرگترین طرح ملی در راستای شناسایی محصولات عرصه حجاب و عفاف در ایران است که با همفکری نخبگان این عرصه شکل می‌گیرد، در این رصدنما قرار است تا با شناسایی محصولات تولید شده توسط دغدغه‌مندان عرصه حجاب در سال‌های پس از انقلاب، نقاط قوت و ضعف این عرصه را شناسایی شده و با انتخاب آثار برگزیده از محصولات تولید شده تا کنون، زمینه تکثیر آن در سراسر کشور را فراهم شود.

اضافه می شود جشنواره «ع» (عفاف، عزت، عشق)‎ ‎با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: عفاف ضامن عزت ‏اجتماعی و عشق خانوادگی خواهد بود، نام‌گذاری شده، چرا که عین حرف اول سه کلمه‌ مزبور است و خود نیز به معنای ‏‏«چشم» است که عنصر محوری فرهنگ عفاف و حیا است.‏

قابل ذکر است سایت  عفت به نشانی http://www.effat.ir با هدف معرفی موسسات، سایتها، فعالین حوزه عفاف و حجاب و معرفی محصولات و محتواهای تولیدی در زمینه حجاب وعفاف از تیرماه سال ۱۳۸۹توسط موسسه آفتاب ولایت و کانون فرهنگی هنری شهید سید جلیل ساداتی صفائیه در یزد راه اندازی شده است.

211881_934

 

 

 

 

 

 

211888_156211891_283

 

 

همچنین ببینید

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب قاصدان نجابت ۴

این دوره ویژه فعالان عرصه جوان و قشر دانشجو و آمران به معروف و ناهیان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *