خانه / مشاوره و پرسش و پاسخ / صدای پر احساس

صدای پر احساس

سوال: سلام من ۲ بار با یک پسر که دوست پسرم هست از راه دور از طریق تلفن ارتباط سکس برقرار کردم در صورتی که من صدای خیلی آرام و پر احساسی دارم و هر کسی که با من صحبت می کند اینطور فرض میکند در صورتی که صدای طبیعی من اینطوری هست.

من در این ارتباط حرف زشت نزدم اما اون آقا حرف زد.بشدت از کار خودم پشیمانم نمیدانم چطور به این “آقا بفهمونم که من همچین آدمی نیستم و نمی خوام از این ارتباطها داشته باشم و همچنین خیلی نگران شخصیت اجتماعیم هستم چون این آقا میدونه که من شغلم چیه و خیلی نگرانم چون میترسم از شخصیتم بد برداشت کنه. خواهش می کنم راهنماییم بفرمایید.

 

باسلام خدمت شما خانم محترم

درصورتی که مجردید و دوست پسرتان شایستگی ازدواج با شما را دارد و امکان ازدواج برای هر دوی شما فراهم است، حتماً پیشنهاد ازدواج دهید ولی به هر دلیل اگر امکان ازدواج فراهم نشد، از کارتان توبه کرده و رابطه خود را با ایشان – با قاطعیت و جدیت تمام- قطع نمائید و به خدا توکل کنید و از عواقب کار نهراسیده و در مقابل تهدیدات احتمالی دوست پسر خودمقاومت کنید. از هر طریقی که مناسب است(مانند: نامه نگاری، تلفن و یا اس ام اس)، خیلی روشن و واضح و مستقیم مقصود خود را برسانیدکه همچین آدمی نیستید و بعد از این که حرفتان را به وی رساندید، دیگر با او به کلّی قطع رابطه نموده و حتی تلفن یا اس ام اس او را هم جواب ندهید و الاّ کاری که دو بار اتفاق افتاده، حتماً ادامه خواهد یافت و کم کم کار به جاهای باریکی می رسد که جمع کردنش مشکل است؛ قضیه را جدّی بگیرید و همین الان –با استعانت از خدای متعال- توبه کرده و با وی قطع رابطه کنید.

با آرزوی موفقیت برای شما بزرگوار

 

همچنین ببینید

اگر رضاخان توانست با چماق چادر را بردارد ما هم می توانیم…

عده ای بر این عقیده اند که در کارهای فرهنگی نباید سخت گیری باشد و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *