خانه / پرونده ها / دل نوشته / به بهانه عشق بازی بازیکنان در مسابقات تیروکمان تهران

به بهانه عشق بازی بازیکنان در مسابقات تیروکمان تهران

http://www.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/2-8-1390/IMAGE634550607051125000.jpg

به بهانه عشق بازی بازیکنان در مسابقات تیروکمان تهران

هفدهمین دوره مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک لندن صبح روز پنجشنبه گذشته با حضور نمایندگان ۲۲ کشور آسیایی در سایت آزادی تهران به طور رسمی آغاز شد.

اما برخی صحنه ها و انجام رفتارهای غیر اخلاقی توسط بازیکنان دختر و پسر که در حاشیه این مسابقات رخ داد،خاطر متدینان را پریشان ساخته و سناریوی اباحه گری برخی از ورزشکاران در میادین ورزشی و بی تفاوتی مسئولین امر را تکرار نمود.

گفتنی است در حاشیه این مسابقات یک دختر و پسر قزاقستانی به گونه ای به معاشقه پرداخته اند که باعث جلب توجه همه حاضرین شدند. متأسفانه این اقدام آنان هیچ واکنش و یا برخوری از سوی مسئولان و متولیان امر در بر نداشت.

درروزهای گذشته نیزشاهد پخش تصاویری از مسابقات تیراندازی قهرمانی زنان آسیا تهران در صدا و سیما بودیم که در شرایط عادی هیچوقت چنین صحنه هایی پخش نمی شود. رسانه ملی به بهانه آنکه پرچم ایران به اهتزاز در خواهد آمد و عزت و افتخار ملی است، زنان شرکت کننده را بدون حجاب در تهران به نمایش در آورد. ظاهرا عرصه ورزش محل تاخت و تاز لیبرالیسم فرهنگی شده و بی حجابی در شرایط ورزشی مباح است.قبلا طی مقاله ای به این بحث پرداختیم:

http://www.effat.ir/fa/index.php?option=com_content&view=article&id=1222604:1390-08-04-15-12-52&catid=41:1389-05-07-09-13-33&Itemid=76

اما ظاهرا این ماجراها تمامی ندارد و مسئولین امر از جمله صدا و سیما، نیروی انتظامی و مسئولان تربیت بدنی قرار نیست در این زمینه اقدامی بنمایند.

امیدواریم کار به جایی نرسد که جوانان حزب اللهی از اقدام مسئولین نا امید شده و برای اسلامی کردن فضای ورزشگاهها احساس نمایند که لازم است طبق وصیت حضرت امام خمینی(ره)اقدام نمایند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1390/8/3/105231_821.jpgمسابقات تیرو کمان تهران

همچنین ببینید

آرامه ی جان من …

آرامه ی جان من … سلام چادر قشنگ من اکنون که برایت مینگارم لبخند تو ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *